1,03 mln widzów „Blondynki 9”, TVP1 wiceliderem
Dziewiąty sezon „Blondynki” oglądało średnio 1,03 mln widzów. Serial dał TVP1 pozycję wicelidera rynku telewizyjnego w 4+ - wynika z raportu Wirtualnemdia.pl.
Produkcja nadawana była w piątki o godz. 21.00 (niektóre odcinki pokazano o 21.50), w okresie od 8 stycznia do 12 marca 2021 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków dziewiątej serii „Blondynki” wyniosła 1,03 mln widzów. Przełożyło się to na 8,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 3,07 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 4,37 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością cieszył się odcinek produkcji z 15 stycznia. Przyciągnął uwagę 1,27 mln osób.

TVP1 w paśmie emisji serialu była wiceliderem rynku telewizyjnego. Pierwsze miejsce zajęła TVP2, która w tym czasie pokazywała głównie „Postaw na milion”, a jej udział ukształtował się na poziomie 9,78 proc. Tzw. „wielką czwórkę” uzupełniają: Polsat (filmy fabularne; 7,63 proc.) i TVN (pasmo filmowe; 7,18 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 zajęła miejsce czwarte.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2020 roku wyniósł 9,66 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 1,03 mln widzów „Blondynki 9”, TVP1 wiceliderem
tak, ale wtedy była lepsza obsada: Pietrucha w roli blondynki, świetny Lichota w roli Maneja i Kiersznowski jako Pula-Hula.