TVN24 liderem kanałów informacyjnych w listopadzie, Polsat News wyprzedził TVP Info w 16-49
Liderem oglądalności wśród kanałów informacyjnych w zeszłym miesiącu było TVN24. Największym wzrostem pochwalić się mogła Telewizja wPolsce, a jedyny spadek odnotowała Superstacja. Wśród widzów w grupie komercyjnej Polsat News po raz drugi w historii wyprzedził TVP Info - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Średni dobowy udział TVN24 w listopadzie 2020 roku wyniósł 6,06 proc., po wzroście względem analogicznego miesiąca rok wcześniej o 39,42 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie było TVP Info. Średni miesięczny wynik tego kanału wyniósł 4,26 proc. (po wzroście o 13,27 proc.).
Podium uzupełnia Polsat News. W listopadzie br. kanał miał 2,32 proc. udziału, po wzroście względem listopada 2019 roku o 83,98 proc.
Kolejną pozycję zajął kanał TVP3 z udziałem na poziomie 1,07 proc. Jego wynik względem analogicznego okresu zeszłego roku wzrósł o 7,31 proc.
Czołową piątkę uzupełnia TVN24 BiS, którego udział wyniósł 0,46 proc. (do góry o 22,58 proc.).
Przedostatnia była Telewizja wPolsce.pl, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu - wynoszącym 200 proc. do 0,009 proc. udziału.
Superstacja o 24 proc. w dół
Największą stratę oglądalności zanotowała Superstacja, która w zestawieniu spadła z siódmej na ósmą lokatę. Jej wynik zmniejszył się o 23,64 proc. do 0,042 proc. udziału.
Ostatnie miejsce zajął nowy kanał Biznes24, który rozpoczął nadawanie w marcu br. Jego średni rynkowy udział w listopadzie br. wyniósł 0,007 proc.
Największy udział (6,51 proc.) wśród grup kanałów newsowych w listopadzie br. miała Telewizja TVN, mająca w portfolio stacje TVN24 oraz TVN24 BiS i notująca wzrost o 38,09 proc. Kanały wyprzedziły anteny newsowe Telewizji Polskiej, których udział zwiększył się o 12,02 proc. do 5,33 proc. (łączne dane dla TVP Info i TVP3).
Rynek kanałów informacyjnych wzrósł o 32 proc.
Łączny rynkowy udział wszystkich dostępnych na rynku stacji informacyjnych w listopadzie 2020 roku wyniósł 14,40 proc. Było to o 31,90 proc. więcej niż w listopadzie 2019 roku.

Polsat News po raz drugi w historii wyprzedził TVP Info w 16-49
Wśród widzów w grupie komercyjnej (16-49) na pozycji lidera wśród stacji informacyjnych w listopadzie 2020 roku znalazło się TVN24 z wynikiem 3,91 proc., po wzroście o 81,79 proc.
Na drugim miejscu znalazł się Polsat News, który po raz drugi w historii miesięcznych rankingów wyprzedził TVP Info. Stacja miała 2,01 proc. udziału, po wzroście o 129,34 proc. - drugim największym w zestawieniu.
Z kolei udział TVP Info wyniósł 1,91 proc. (wzrost o 22,51 proc.).
Największy spadek - wynoszący 44,68 proc. do 0,03 proc. - odnotowała tutaj Superstacja. Także i tutaj najwięcej zyskała Telewizja wPolsce.pl - było to 300 proc. do 0,004 proc. udziału.
Spośród grup kanałów informacyjnych liderem wśród widzów w wieku 16-49 lat też był TVN. Stacje tej grupy miały tutaj 4,19 proc. udziału, po wzroście o 73,36 proc.
Wszystkie stacje newsowe w tym ujęciu miały 8,68 proc. udziału w rynku, po wzroście o 56,57 proc.

Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: TVN24 liderem kanałów informacyjnych w listopadzie, Polsat News wyprzedził TVP Info w 16-49
A Polsat News ogromnie Was
naśladuje i kopiuje- WSTYD.