Polo TV i Eska TV liderami oglądalności wśród stacji muzycznych w 2022 roku, 4Fun.TV zyskał najwięcej
Najpopularniejszym kanałem muzycznym w 2022 roku w grupie 4+ było Polo TV. Z kolei w grupie 16-49 na pierwsze miejsce awansowała Eska TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4Fun.TV, a najwięcej straciło Power TV - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Udział naziemnego kanału Polo TV w 2022 roku wyniósł 0,32 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadł o 36 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęła Eska TV, której udział wyniósł 0,23 proc., po spadku o 30,30 proc.
Podium uzupełnia kanał Stars.tv (do góry o 30 proc. do 0,13 proc.).
Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mógł kanał 4Fun.TV, którego wynik zwiększył się o 66,67 proc. do 0,10 proc. udziału. Stacja awansowała z pozycji szóstej na piątą.
Z kolei najbardziej - o 50 proc. - spadł wynik Power TV (do 0,02 proc. udziału). Stacja w rankingu spadła z 8. na 13. lokatę.
Także 0,02 proc. udziału zanotował kanał Mixtape, który prezentuje muzykę hip-hop. Stacja wystartowała 18 września 2020 roku, a od 1 lutego ub.r. obecna jest w panelu NAM. Za sprzedaż reklam w kanale odpowiada TVN Media.

Eska TV wyprzedziła Polo TV w 16-49
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w 2022 roku liderem była Eska TV, która awansowała z drugiej lokaty. Udział kanału, po spadku o 30 proc., wyniósł 0,42 proc.
Na drugie miejsce spadło Polo TV, którego udział wyniósł 0,40 proc. (w dół o 42,86 proc.). Podium uzupełnia stacja 4Fun.TV, która awansowała z piątej lokaty (+ 71,43 proc. do 0,24 proc.). Taki sam udział miał kanał Stars.tv, który przed rokiem był czwarty (+ 26,32 proc. do również 0,24 proc.).
Największy wzrost w zestawieniu - wynoszący 200 proc. do 0,03 proc. - również i w tym ujęciu miał kanał Music Box Polska. Stacja awansowała z ostatniej na 16. lokatę.
Także i tutaj najwięcej straciła stacja Power TV - było to 50 proc. do 0,04 proc. udziału.
W tym ujęciu kanał Mixtape miał 0,07 proc. udziału. Stacja w rankingu zajęła miejsce dziewiąte.

W grudniu 2022 roku liderem oglądalności wśród stacji muzycznych w obu grupach 4+ był kanał Polo TV. Jego udział w 4+ zmniejszył się o 27,66 proc. do 0,34 proc. Z kolei w 16-49 stacja zanotowała spadek o 25,81 proc. do 0,46 proc.


Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Polo TV i Eska TV liderami oglądalności wśród stacji muzycznych w 2022 roku, 4Fun.TV zyskał najwięcej
Przestać wrzucać te bezsensowane komentarze ruski analfabeto.