1,49 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 liderem
Po trzech pierwszych tygodniach emisji nowy program „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” ogląda średnio 1,49 mln widzów. TVP2 w czasie nadawania produkcji zajmuje pierwsze miejsce w rynku wśród tzw. „wielkiej czwórki” w 4+ i drugie w 16-49.

Średnia widownia pierwszych trzech odcinków „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, wyemitowanych w okresie od 7 do 21 listopada 2020 roku wyniosła 1,49 mln osób. Rynkowy udział TVP2 ukształtował się na poziomie 10,08 proc. w gronie wszystkich widzów, 7,80 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 7,96 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Produkcja emitowana jest w soboty o godz. 20.00.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najwięcej widzów przyciągnął pierwszy odcinek. Śledziło go średnio 1,85 mln osób.

Nadawany w poprzednich tygodniach w tym samym paśmie program „Ameryka da się lubić” oglądało 1,15 mln osób, co przełożyło się na 8,45 proc. udziału w 4+, 5,71 proc. w 16-49 oraz 6,09 proc. w 16-59.
TVP2 w czasie emisji „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym w grupie 4+ wśród czterech głównych stacji. Druga w tym czasie jest TVP1 („Pogoda”, „Alarm!” i „Komisarz Alex”; 9,75 proc.), trzeci - TVN (filmy fabularne i „Lego Masters”; 8,04 proc.), a czwarty - Polsat (pasmo filmowe; 5,59 proc.).
Wśród widzów w grupach 16-69 i 16-59 Dwójka jest druga.

W ramach nowego show „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz” stacja przypomina widzom kultowe programy i seriale. Cykl prowadzi Tomasz Kammel a kapitanami drużyn są Marzena Rogalska i Maciej Kurzajewski. W każdym odcinku rywalizują ze sobą dwie drużyny gwiazd związanych z popularnymi produkcjami Dwójki.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,49 mln widzów nowego programu „Kocham Dwójkę. Złoty jubileusz”, TVP2 liderem