1,81 mln widzów „Komisarza Alexa”. TVP1 liderem
Czternastą serię „Komisarza Alexa” śledzi średnio 1,81 mln widzów. TVP1 w czasie emisji serialu jest liderem rynku telewizyjnego w 4+, ale w 16-49 stacja zajmuje miejsce trzecie.

Średnia widownia trzech pierwszych odcinków czternastej edycji „Komisarza Alexa” (emitowanych w soboty o godz. 20.35, w okresie od 29 lutego do 21 marca br.) wyniosła 1,81 mln osób. Przełożyło się to na 11,80 proc. udziału TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 6,45 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,25 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtuanemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się trzeci odcinek - zgromadził przed telewizorami 2,05 mln oglądających.

TVP1 w paśmie nadawania „Komisarza Alexa 14” jest liderem rynku telewizyjnego. Drugie miejsce w tym czasie zajmuje TVP2, której udział wynosi 9,95 proc. Dalej wśród tzw. „wielkiej czwórki” plasują się: Polsat (6,61 proc.) oraz TVN (6,14 proc.).
Wśród widzów w grupie 16-49 Jedynka zajmuje miejsce trzecie, a w 16-59 - drugie.

„Komisarz Alex” oparty jest na niemiecko-austriackiej produkcji zatytułowanej „Komisarz Rex”, producentem wykonawczym polskiej wersji jest spółka Water Color Studio.
Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 9,68 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,81 mln widzów „Komisarza Alexa”. TVP1 liderem