„MasterChef Junior 3” stracił 440 tys. widzów, ale TVN nadal był zdecydowanym liderem w 16-49
Trzeci sezon talent-show „MasterChef Junior” oglądało średnio 2,01 mln osób. W porównaniu do drugiego sezonu, emitowanego w analogicznym okresie ub.r., produkcja straciła 440 tys. widzów. TVN w czasie nadawania programu był drugi całym rynku i zdecydowanie pierwszy w 16-49. Wpływy z reklam wyniosły 31,62 mln zł.
„MasterChef Junior 3” na antenie TVN oglądać można było w niedziele o godz. 20.00, w okresie od 4 marca do 13 maja br. Średnia widownia premierowych odcinków wyniosła 2,01 mln osób, co przełożyło się na 12,91 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,99 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,82 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
Największą popularnością cieszył się trzeci odcinek programu. Przyciągnął on uwagę 2,19 mln osób.

Program, w porównaniu do pokazywanej w analogicznym okresie rok wcześniej drugiej edycji talent-show stracił 440 tys. widzów. Wówczas tejże produkcję oglądało średnio 2,45 mln osób, a ich udział wynosił 14,77 proc. w 4+, 19,30 proc. w 16-49 oraz 16,67 proc. w 16-59.
TVN w paśmie nadawania „MasterChefa Juniora 3” zajął drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Pierwszy w tym czasie był Polsat z udziałem na poziomie 13,02 proc., nadający w tym czasie serial „W rytmie serca” i początek „Kabaretu na żywo”. Trzecia była TVP1 (11,85 proc.; gł. „Blondynka”, „Wojenne dziewczyny” i początek filmów fabularnych), a najsłabiej wśród czterech czołowych stacji na polskim rynku wypadła TVP2 (4,70 proc.; „Big Music Quiz” i filmy).
Wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 TVN był już jednak liderem.

Wpływy reklamowe TVN wokół emisji dziesięciu premierowych odcinków formatu wyniosły 31,62 mln zł. Z kolei pokazywany rok temu drugi sezon zarobił z reklam 30,23 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
Trzecią edycję talent-show wygrał 11-letni Bartek Kwiecień z Olsztyna.
„MasterChef Junior” to talent-show, w którym w gotowaniu rywalizują dzieci w wieku od 8 do 13 lat. Przygotowane przez nich dania są oceniane przez: Mateusza Gesslera, Michela Morana i Annę Starmach, którzy są jurorami w produkcji. Program produkuje firma Endemol Shine Polska.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 9,87 proc.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „MasterChef Junior 3” stracił 440 tys. widzów, ale TVN nadal był zdecydowanym liderem w 16-49