SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

"Dzień Dobry TVN" nadal liderem programów śniadaniowych. Konkurencja zyskuje widzów

Średnio 442 tys. widzów oglądało w lutym program „Dzień Dobry TVN”, który kolejny miesiąc z rzędu był liderem programów śniadaniowych. Drugie w zestawieniu „Pytanie na śniadanie” miało o 90 tys. odbiorców mniej. W porównaniu do wyników ze stycznia nieznacznie przybyło też widzów programu „Halo tu Polsat”.

mat.prasowemat.prasowe

W lutym br. najchętniej oglądanym programem śniadaniowym było „Dzień Dobry TVN”. Według danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl, w minionym miesiącu poranny magazyn TVN śledziło średnio 442 tys. odbiorców, co dało stacji udział w rynku na poziomie 8,46 proc. w grupie ogólnej, 10,61 proc. wśród widzów w wieku 20-54 oraz 9,38 proc. w grupie wiekowej 16-49.

Widownia programu TVN zwiększyła się średnio o 87 tys. widzów w porównaniu z danymi oglądalności z lutego ub.r. Wzrósł także udział stacji w grupie ogólnej oraz 20-54, a delikatny spadek o 0,4 proc. zanotował w grupie 16-49. W zestawieniu z danymi ze stycznia tego roku program także zyskał odbiorców, średnio 79 tys. osób, oraz zwiększył udziały w rynku w każdej z grup widowni.

“Dzień Dobry TVN” ukazuje się na antenie codziennie o godz. 7.45. Program prowadzą Marcin Prokop i Dorota Wellman, Paulina Krupińska i Damian Michałowski, Maciej Dowbor i Sandra Hajduk-Popińska oraz Ewa Drzyzga i Krzysztof Skórzyński. 

Pozycję wicelidera rynku ze średnią oglądalnością w lutym na poziomie 351 tys. widzów zajmuje „Pytanie na śniadanie” TVP2. To przełożyło się na 6,77 proc. udziału w telewizyjnym rynku w grupie ogólnej, 5,89 proc. wśród widzów z przedziału 20-54 oraz 6,40 proc. w grupie wiekowej 16-49. 

Poranny magazyn Dwójki w odniesieniu do danych za luty 2024, stracił średnio 25 tys. widzów. Zmniejszył się także udział stacji w rynku w każdej z grup widzów. W porównaniu do wyników z uległego miesiąca, „Pytanie na śniadanie” powiększyło grono odbiorców o średnio 45 tys. osób. Nieznacznie, o ok. 0,2 proc. zwiększyły się też udziały programu w grupie ogólnej.

Czytaj także: Szefowa "Pytania na śniadania" o zmianach w programie. Będą nowe twarze

Program “Pytanie na śniadanie” nadawany jest siedem dni w tygodniu od godz. 7.30. Obecnie magazyn Dwójki prowadzą: Łukasz Nowicki i Joanna Górska, Krystyna Sokołowska i Robert Stockinger, Katarzyna Dowbor i Filip Antonowicz, Beata Tadla i Robert El Gendy oraz Katarzyna Pakosińska i Tomasz Tylicki. W styczniu z programem pożegnali się natomiast Piotr Wojdyło i Klaudia Carlos.

200 tys. widzów “Halo tu Polsat”

W pierwszej trójce najpopularniejszych programów śniadaniowych ponownie znalazł się program „Halo tu Polsat”, który w lutym oglądało 204 tys. widzów, oznaczając tym samym udział Polsatu w rynku na poziomie 3,48 proc. w grupie ogólnej oraz 4,37 proc. zarówno w grupie 20-54 oraz 16-49.

Emitowany na antenie Polsatu od piątku do niedzieli o godz. 8.00 program zyskał w porównaniu do stycznia średnio 22 tys. odbiorców. Stacja zanotowała jednak niewielki spadek udziału w rynku w grupie ogólnej o 0,2 proc., notując za to niewielki wzrost - 0,12 proc. - w grupach komercyjnych. 

Program “Halo tu Polsat” zadebiutował na antenie Polsatu jesienią ub.r., ma trzy pary gospodarzy, a są nimi: Maciej Rock i Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Paulina Sykut-Jeżyna oraz Maciej Kurzajewski i Katarzyna Cichopek. 

Dane Nielsen Audience Measurement wraz z oglądalnością poza domem. 
 

Dołącz do dyskusji: "Dzień Dobry TVN" nadal liderem programów śniadaniowych. Konkurencja zyskuje widzów

39 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Czas rozliczyć grupę Wejście
Po to TVN wysłał Kingę Dobrzyńska by razem z Sygutem, Czyzem, Orłosiem, Dobrosz-Oracz i wieloma innymi trzecioligowcami branży medialnej zniszczyli publicznego nadawcę. Cel osiągnięty. DDTVN, które od lat było nr2 nie musząc robić i zmieniać nic nagle stało się numerem 1. Dlaczego? Bo Kinga Dobrzyńska tak bardzo zniszczyła PnŚ, że 1/3 widzów odeszła i już nie wróciła. Do tego doszło zapraszanie polityków do programu (Hołownia i Tusk). Wstyd!
odpowiedź
User
Liczby
Co 86-ta osoba w Polsce włączyła DDTVN. Niebywały sukces. Byle YouTuber ma większe REALNE wyświetlenia. Bo tak trzeba tłumaczyć „oglądalność 442,000” na podstawie widowni Nielsena vs realne wyświetleni na YouTube.
odpowiedź
User
Meller nie Kamila
Droga Kamilo, podaje Pani widownię 200,000 Halo Polsat. Podobne wyniki oglądalności ma poranny program Republiki. Może czas pokazać zestawienie wszystkich programów porannych w polskiej telewizji w tym wPolsce24 oraz program poranny Kanału Zero?
odpowiedź