2,35 mln widzów „Taśm Amber Gold” w TVP1 i TVP Info. Debatę po premierze śledziło 1,49 mln osób
Pokazaną w środę wieczorem premierę dokumentu Sylwestra Latkowskiego „Taśmy Amber Gold - Układ Trójmiejski nie umiera nigdy” w TVP1 i TVP info oglądało 2,35 mln widzów. 1,49 mln oglądających zgromadziła debata, która została nadana tuż po filmie - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

Dokument Sylwestra Latkowskiego „Taśmy Amber Gold. Układ Trójmiejski nie umiera nigdy” premierowo został wyemitowany w środę, środę, 13 stycznia br. o godz. 20.35 w TVP1 i TVP Info. Średnia widownia filmu na obu antenach wyniosła 2,35 mln osób. Przełożyło się to na 16,53 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,55 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 12,20 proc. w grupie 16-59 - wynika z udostępnionej portalowi Wirtualnemedia.pl analizy Havas Media Group opracowanej na podstawie danych Nielsen Audience Measurement.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Film w Jedynce śledziło 1,62 mln osób, co dało stacji 11,43 proc. udziału w 4+, 7,50 proc. w 16-49 oraz 9,23 proc. w 16-59. Z kolei na antenie TVP Info produkcja miała 725 tys. osób (odpowiednio 5,10 proc., 3,05 proc. i 2,97 proc. udziału).

1,49 mln widzów debaty
Od razu po zakończeniu dokumentu „Taśmy Amber Gold - Układ Trójmiejski nie umiera nigdy” TVP1 i TVP Info nadały na żywo debatę, którą poprowadził Michał Adamczyk.
W dyskusji uczestniczył autor filmu Sylwester Latkowski, a także dziennikarze i publicyści. Poprowadzi ją Michał Adamczyk.
Niemal godzinną transmisję debaty na obu antenach śledziło 1,49 mln osób (14,05 proc., 7,59 proc. i 9,19 proc. udziału). Relacja w TVP1 miała 907 tys. widzów (8,57 proc., 5,14 proc. i 6,41 proc. udziału), a w TVP Info - 580 tys. (5,48 proc., 2,45 proc. i 2,78 proc. udziału).

Jak poinformowała Telewizja Polska (powołując się na dane MOR - uznawane tylko przez TVP), premiera dokumentu w TVP1 i TVP Info miała 2,7 mln widzów, a w peaku było to 3 mln. Z kolei debatę według tych danych śledziło średnio 2,1 mln osób (paek - 2,3 mln).
Powtórka zamiast premiery „Na dobre i na złe”
Według pierwotnych założeń telewizyjna Dwójka w środę o 20.55 (czyli w paśmie emisji „Taśm Amber Gold” w TVP1 i TVP1) miała pokazać premierowy - 794 - odcinek serialu „Na dobre i na złe”. Emisja odcinka od kilku dni była promowana na antenie stacji. W środowy wieczór okazało się, że TVP2 w tym paśmie pokazała 793, czyli powtórkowy odcinek muzycznej produkcji.
Tuż po zakończeniu emisji odcinka oświadczenie w tej sprawie wydała firma Artrama, producent serialu. - Szanowni Widzowie, z przyczyn od nas niezależnych w dniu dzisiejszym została powtórzona emisja odcinka 793, zamiast zapowiadanej premiery. Wiemy, że czekaliście. Najmocniej przepraszamy za tę niezapowiedzianą zmianę. Odcinek 794 zostanie wyemitowany 20 stycznia o 20.55 - czytamy w komunikacie zamieszczonym w kanałach social media.
Szanowni Widzowie, z przyczyn od nas niezależnych w dniu dzisiejszym została powtórzona emisja odcinka 793, zamiast...
Opublikowany przez Na dobre i na złe Środa, 13 stycznia 2021
Jak wynika z danych telemetrycznych, środową emisję „Na dobre i na złe” obejrzało 1,65 mln widzów (odpowiednio 11,33 proc., 11,24 proc. i 10,41 proc. udziału).
Film „Taśmy Amber Gold” w reżyserii Sylwestra Latkowskiego przedstawia efekty ośmiu lat dziennikarskiego śledztwa dotyczącego afery Amber Gold. Produkcję można obejrzeć na vod.tvp.pl.
Dokument TVP zapowiadała już od wielu tygodni, m.in. w niektórych wydaniach programów informacyjnych. Pierwotnie dokument miał zostać pokazany w drugiej połowie grudnia, ostatecznie zdecydowano o przesunięciu premiery na styczeń.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: 2,35 mln widzów „Taśm Amber Gold” w TVP1 i TVP Info. Debatę po premierze śledziło 1,49 mln osób