otoMoto.pl zmienia logo, serwis i aplikacje mobilne
Serwis z ogłoszeniami motoryzacyjnymi otoMoto.pl (należący do Grupy Allegro) zyskał zupełnie nową odsłonę, zmieniła się też jego identyfikacja wizualna na czele z logotypem oraz odświeżono jego aplikacje mobilne. To największe zmiany w serwisie od jego startu w 2004 roku.

Na otoMoto.pl całkowicie zmodyfikowane zostały zarówno strona główna, jak też strona z ofertami i panel użytkownika. Zmiany mają sprawić, że korzystanie z witryny będzie łatwiejsze i wygodniejsze.
Nowa odsłona serwisu działa w technologii Responsive Web Design. Jednocześnie udostępniono nowe wersje jego aplikacji na iOS i Android, w których pojawiła się opcja wystawiania ogłoszeń.
- Nasze strony otrzymały nowoczesną oprawę i postanowiliśmy na nowo przebudować ich strukturę. Zmiany, które zaszły we wnętrzu serwisu to wielomiesięczna praca kilkunastoosobowego zespołu programistów, zespołu obsługi klienta, sprzedaży oraz marketingu - opisuje Piotr Grzemski, szef marketingu serwisu.

otoMoto.pl zyskało również nową identyfikację wizualną. - Nowy logotyp osadziliśmy na czterech kołach - literach O. Podzieliliśmy go pasami koloru pochylonymi pod kątem 45 stopni, nadającymi mu odpowiedniej dynamiki i pędu. Czerwień odpowiada w nim za motoryzacyjne emocje a granat za stabilną, godną zaufania technologię. Kompozycję naprzemiennych pasów zawartą w logotypie wyciągnęliśmy poza znak i rozwinęliśmy w kompleksową identyfikację wizualną - wyjaśniają Marcin Kaczmarek i Kuba Enzowski ze studia For brands, które przygotowało tę identyfikację
W styczniu br. otoMoto.pl zanotowało 4,13 mln użytkowników i 258,4 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius - zobacz jego pełne wyniki).

 Szukaj
Szukaj Newsletter
Newsletter






 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
 Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”  Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
 Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?  Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
 Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?  Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
 Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu 



Dołącz do dyskusji: otoMoto.pl zmienia logo, serwis i aplikacje mobilne