Paweł Barski szefem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska
Paweł Barski został nowym dyrektorem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska. Poprzednio był m.in. wieloletnim dyrektorem marketingu w firmie technologicznej Ricoh Polska.
Barski jest odpowiedzialny za strategię marketingową organizacji, działania wizerunkowe, media społecznościowe oraz komunikację wewnętrzną i zewnętrzną UNICEF Polska.
- Temat pomocy potrzebującym dzieciom zawsze był mi bardzo bliski, dlatego cieszę się, że jestem w UNICEF Polska. Dołączam do organizacji, która od 75 lat niesie wsparcie najmłodszym na całym świecie. To ogromny zaszczyt, ale i wyzwanie - mówi Paweł Barski. - Wierzę, że moja wiedza i doświadczenie pomogą organizacji w realizacji jej misji - dodaje.
Barski za Annę Lewandowską w UNICEF Polska
Barski zastąpił Annę Lewandowską, która pozostała w organizacji i pełni funkcję pełnomocnika zarządu ds. rozwoju i innowacji.
Jest związany z marketingiem od prawie 30 lat. Ostatnio pracował jako country marketing managera w HP Polska.
Ponad 10 lat był związany z Ricoh Polska, gdzie przez wiele lat pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu. Odpowiadał za kreowanie i realizację strategii marketingowych dwóch marek Ricoh i Pentax w segmencie B2B i B2C. Zarządzał kilkunastoosobowym działem marketingu.
Posiada szerokie doświadczenie w budowaniu strategii marketingowych, rozwoju marek, produktów i komunikacji.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Paweł Barski szefem komunikacji i marketingu w UNICEF Polska