Platinium Cast wypromuje linię „My Natural Day" Dr. Oetkera
Dr. Oetker rozpoczyna współpracę z agencją Platinium Cast w zakresie promocji nowej linii produktów „My Natural Day".
Platinium Cast prowadzi działania PR i zajmuje się organizacją eventu komunikującego nową linię „My Natural Day" Dr. Oetkera pod hasłem "Codziennie tyle dobrego z natury". Całość prac w ramach działań PR nadzoruje Agata Brodzka, a w ich skład wchodzą działania projektowe jak wysyłka kreatywna czy organizacja eventu.
My Natural Day od Dr. Oetkera to linia naturalnych, owocowych i zbożowych przekąsek i deserów z czystą etykietą. W skład linii My Natural Day wchodzą: zbożowe śniadania z nasionami chia: owsianki, jaglanki i gryczanka, żelki, kisiele oraz budynie zbożowe: owsiany, jaglany i orkiszowy.
Strony nie podają szczegółów podpisanej umowy.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Platinium Cast wypromuje linię „My Natural Day" Dr. Oetkera