SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Play zmienia dom mediowy

Netia i Play podjęły decyzję o konsolidacji budżetów reklamowych. Połączone budżety reklamowe Netii i Playa będzie obsługiwał dom mediowy ZenithOptimedia.

Współpraca z obecnymi domami mediowymi oceniana jest przez Netię i Play wysoko, a zmiana wynika z konsolidacji budżetów obu marek - czytamy w komunikacie prasowym.

Wspólny dom mediowy to element realizacji strategii poszukiwania nowych form komunikacji marketingowej powiązanych kapitałowo spółek. Współpraca z ZenithOptimedia rozpocznie się na początku przyszłego roku. Do tego czasu budżet będzie nadal obsługiwany przez obecny dom mediowy - Guideline, który pracował z Play od prawie dwóch lat, przygotowując wprowadzenie marki na rynek, a także program testowy nagrodzony Effie.

Spółka P4, operator sieci komórkowej Play ma obecnie ponad 500 tysięcy klientów i podtrzymuje prognozę 750 tysięcy na koniec 2007 roku.

Dołącz do dyskusji: Play zmienia dom mediowy

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl