1,17 mln widzów drugiego sezonu „Pod powierzchnią” w TVN
Drugi sezon „Pod powierzchnią” po trzech tygodniach emisji ogląda średnio 1,17 mln osób, o 470 tys. widzów mniej względem pierwszej odsłony serialu emitowanej w niedzielne wieczory. Produkcja daje TVN drugie miejsce w rynku telewizyjnym.

„Pod powierzchnią 2” na antenie TVN oglądać można we wtorki o godz. 21.30, począwszy od 22 października br. Średnia widownia trzech pierwszych odcinków serialu wyniosła 1,17 mln osób, co przełożyło się na 9,24 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 12,32 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 11,62 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Zdecydowanie największą popularnością w analizowanym okresie cieszył pierwszy odcinek produkcji - zgromadził on przed telewizorami 1,50 mln oglądających.

Względem pierwszego sezonu, emitowanego jesienią ub.r. w niedziele o 21.30, „Pod powierzchnią” straciło 470 tys. widzów. Wówczas po trzech pierwszych odcinkach produkcja gromadziła 1,64 mln osób, co przełożyło się na odpowiednio 11,62 proc., 15,37 proc. oraz 14,23 proc. udziału.
TVN w paśmie nadawania serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie jest TVP2, która emitując wtedy gł. końcówkę „M jak miłość” i „Echo serca”, osiąga 17,91 proc. udziału. Trzeci jest Polsat (gł. filmy fabularne; 6,38 proc.), a czwarta - TVP1 (gł. „Zniewolona” i „Magazyn Expresu Reporterów”; 6,21 proc.).
Taka sama jest kolejność stacji wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59.

Akcja „Pod powierzchnią” osadzona jest w Płocku, a fabuła koncentruje się na czwórce bohaterów, których losy krzyżują się niespodziewanie. Są to małżonkowie Marta i Bartek (w tych rolach Magdalena Boczarska i Bartłomiej Topa), którzy skrywają przed światem tajemnicę, oraz Maciek i Ola (Łukasz Simlat i Maria Kowalska) - ojciec i zbuntowana córka, próbujący na nowo stworzyć rodzinę.
Drugi sezon cyklu przedpremierowo zadebiutował w serwisie player.pl. Pierwszy odcinek został udostępniony odpłatnie w poniedziałek, 17 czerwca br., a kolejne w tym serwisie pojawiały w tygodniowych odstępach.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,38 proc.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: 1,17 mln widzów drugiego sezonu „Pod powierzchnią” w TVN