SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

"Polityka" coraz bliżej "Wprost"

"Wprost" traci z reklam, zyskuje "Polityka" i "Newsweek"

Tygodnik "Wprost" traci z reklam. Jak wynika z danych Agora Monitoring od stycznia do czerwca 2003 Wprost zarobił około 41,5 mln zł czyli o 2,9% mniej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego.

Tymczasem rosną wpływy zarówno "Polityki" jak i "Newsweeka". Ten pierwszy zarobił 40,2 mln zł - to o 9,7 proc. więcej niż rok wcześniej a Newsweek 33,7 mln zł.

Największy wzrost przychodów wśród tygodników - o 29,7 proc., odnotowała "Przyjaciółka" (Edipresse Polska), zajmująca czwarte miejsce z kwotą 21 mln zł.

tygodniki ogólnopolskie reklamy krajowe i lokalne
Tytuł I-VI 2002 I-VI 2003 dynamika
WPROST 42 671 502 41 452 007 -2,9%
POLITYKA 36 684 175 40 225 374 9,7%
NEWSWEEK 31 620 716 33 717 356 6,6%
PRZYJACIÓŁKA 16 174 741 20 985 905 29,7%
DZIEŃ DOBRY 15 813 431 19 639 973 24,2%
TELE TYDZIEŃ 18 631 177 19 168 300 2,9%
GALA 15 313 157 15 741 001 2,8%
NAJ 13 568 914 15 517 075 14,4%
PANI DOMU 13 155 801 11 130 835 -15,4%
TELE MAGAZYN 9 471 676 10 933 795 15,4%
pozostałe 49 240 670 59 085 438 20,0%
SUMA 262 345 960 287 597 058 9,6%
Dane cennikowe; dotyczą wpływów ze standardowych reklam i ogłoszeń prasowych.
nie uwzględnia rabatów (zawiera wydatki cennikowe);
nie uwzględnia insertów i innych niestandardowych reklam (wklejek; wszywek);

Dołącz do dyskusji: "Polityka" coraz bliżej "Wprost"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl