Polo TV zwiększa przewagę nad Eską TV, Vox Music TV o 67 proc. do góry
We wrześniu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV, które zwiększyło przewagę nad Eską TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, zaś najwięcej stracił kanał 4fun Dance & Fit.
Udział naziemnego kanału Polo TV we wrześniu 2015 roku wyniósł 0,77 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 18,46 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni miesięczny udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 23,64 proc. do 0,42 proc.
Ostatnią pozycję podium zajął kanał 4fun.tv. Jego średni udział we wrześniu br. uplasował się na poziomie 0,16 proc. po spadku o 11,11 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która rok wcześniej była piąta. Jej udział wzrósł o 18,18 proc. do poziomu 0,13 proc.
Największym wzrostem udziału, wynoszącym 66,67 proc., pochwalić się mogła stacja Vox Music TV, której udział poszedł do góry do 0,05 proc. (kanał ten awansował z miejsca 11. na 8.).
Największy spadek, wynoszący 80 proc., zanotował kanał 4fun Fit & Dance, który w zeszłym miesiącu miał zaledwie 0,01 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 9. na 14. Do 24 czerwca br. stacja nadawała pod nazwą TV Disco.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
wrzesień 2015 | wrzesień 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 47 127 | 0,77% | 38 289 | 0,65% |
Eska TV | 25 795 | 0,42% | 32 537 | 0,55% |
4FUN.TV | 9 968 | 0,16% | 10 797 | 0,18% |
Disco Polo Music | 8 066 | 0,13% | 6 634 | 0,11% |
VIVA Polska | 6 420 | 0,10% | 7 347 | 0,12% |
Kino Polska Muzyka | 3 319 | 0,05% | 3 584 | 0,06% |
Stars.tv | 2 852 | 0,05% | 4 048 | 0,07% |
Vox Music TV | 2 798 | 0,05% | 1 919 | 0,03% |
ITV | 2 540 | 0,04% | 5 982 | 0,10% |
Power TV | 1 847 | 0,03% | 1 615 | 0,03% |
VH 1 | 1 208 | 0,02% | 1 854 | 0,03% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 127 | 0,02% | 2 368 | 0,04% |
Muzo.tv | 993 | 0,02% | 145 | 0,00% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 903 | 0,01% | 2 694 | 0,05% |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat we wrześniu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 16,49 proc., wyniósł 1,13 proc. Drugą lokatę zajęła Eska TV (0,73 proc. udziału, w dół o 21,51 proc.). Ostatnie miejsce podium należało do 4fun.tv (0,31 proc.; spadek o 3,13 proc.).
Największym wzrostem (o 50 proc. do 0,09 proc.) pochwalić się mogła tutaj stacja Vox Music TV. Z kolei najwięcej (64,71 proc.) stracił kanał ITV - jego wynik spadł do 0,06 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
wrzesień 2015 | wrzesień 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 28 095 | 1,13% | 22 840 | 0,97% |
Eska TV | 18 004 | 0,73% | 21 854 | 0,93% |
4FUN.TV | 7 727 | 0,31% | 7 422 | 0,32% |
Disco Polo Music | 5 368 | 0,22% | 4 264 | 0,18% |
VIVA Polska | 4 798 | 0,19% | 4 810 | 0,20% |
Vox Music TV | 2 339 | 0,09% | 1 371 | 0,06% |
Kino Polska Muzyka | 2 289 | 0,09% | 2 645 | 0,11% |
Stars.tv | 2 040 | 0,08% | 2 824 | 0,12% |
ITV | 1 520 | 0,06% | 4 008 | 0,17% |
Power TV | 1 436 | 0,06% | 1 443 | 0,06% |
VH 1 | 930 | 0,04% | 1 434 | 0,06% |
Muzo.tv | 855 | 0,03% | 101 | 0,00% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 762 | 0,03% | 1 572 | 0,07% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 682 | 0,03% | 1 647 | 0,07% |

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polo TV zwiększa przewagę nad Eską TV, Vox Music TV o 67 proc. do góry
Tak, Rumunia :)