Polo TV zyskuje, Eska TV i 4fun.tv tracą widzów (dane kanałów muzycznych za I półrocze)
W I półroczu br. najpopularniejszym kanałem muzycznym było Polo TV. Największym wzrostem w zestawieniu pochwalić się mogło Disco Polo Music - na przeciwnym biegunie TV.Disco.
Udział naziemnego kanału Polo TV w I półroczu 2015 roku wyniósł 0,84 proc. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrósł on o 7,69 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez jednego z nadawców.
Na drugim miejscu znalazła się także nadająca naziemnie Eska TV, której średni udział w rynku telewizyjnym zmniejszył się o 11,67 proc. do 0,53 proc.
Podium uzupełnia 4Fun.tv. Jego udział spadł o 20 proc. do poziomu 0,16 proc.
Tuż za pierwszą trójką uplasowała się należąca do Telewizji Polsat stacja Disco Polo Music, która awansowała z miejsca dziewiątego. Jej średni udział w I półroczu br. uplasował się też na poziomie 0,16 proc., po wzroście o 220 proc. - największym w zestawieniu. Jednak jej widownia była nieco niższa od oglądalności 4fun.tv. Stacja wystartowała jednak dopiero w maju 2014 roku, a dane ubiegłoroczne zostały uśrednione na całe półrocze.
Największy spadek, wynoszący 57,14 proc., zanotował zaś kanał TV.Disco, który w analizowanym okresie miał zaledwie 0,03 proc. udziału. Kanał spadł z pozycji 7. na 13. Warto dodać, że 25 czerwca br. stacja ta zmieniła się na 4fun Fit & Dance (dowiedz się więcej).
Na ostatnim miejscu znalazł się kanał Muzo.tv, którego średnia widownia w I półroczu br. wyniosła 684 osób. Miała ona w analizowanym okresie 0,01 proc. udziału w rynku. Kanał nadaje od końca września ub.r.
Stacja | Wszyscy 4+ | |||
I półrocze 2015 | I półrocze 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 55 852 | 0,84% | 51 190 | 0,78% |
Eska TV | 35 526 | 0,53% | 38 882 | 0,60% |
4FUN.TV [4fun.tv] | 10 738 | 0,16% | 13 210 | 0,20% |
Disco Polo Music | 10 422 | 0,16% | 3 149 | 0,05% |
VIVA Polska | 6 262 | 0,09% | 10 732 | 0,16% |
Kino Polska Muzyka | 4 934 | 0,07% | 3 592 | 0,06% |
Stars.tv | 4 250 | 0,06% | 5 594 | 0,09% |
ITV | 3 713 | 0,06% | 6 288 | 0,10% |
VH 1 | 2 326 | 0,03% | 2 202 | 0,03% |
Vox Music TV | 2 289 | 0,03% | - | - |
Power TV | 2 172 | 0,03% | 493 | 0,01% |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 830 | 0,03% | 2 542 | 0,04% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 1 806 | 0,03% | 4 735 | 0,07% |
Muzo.tv | 684 | 0,01% | - | - |
W grupie widzów w wieku od 16 do 49 lat w I półroczu br. liderem również było Polo TV. Udział tego kanału, po wzroście o 12,07 proc., wyniósł 1,30 proc. Na drugiej lokacie uplasowała się Eska TV (0,97 proc. udziału, w dół o 7,62 proc.). Ostatnie miejsce podium przypadło 4un.tv (0,31 proc.; w dół o 18,42 proc.).
Największym wzrostem (o 250 proc. do 0,07 proc.) pochwalić się mógł tutaj kanał Power TV. Z kolei najwięcej (58,33 proc.) straciła stacja TV.Disco (obecnie 4fun Fit & Dance) - jej wynik spadł do 0,05 proc.
Stacja | Wszyscy 16-49 | |||
I półrocze 2015 | I półrocze 2014 | |||
AMR | SHR % | AMR | SHR % | |
Polo TV | 34 447 | 1,30% | 29 998 | 1,16% |
Eska TV | 25 642 | 0,97% | 27 137 | 1,05% |
4FUN.TV [4fun.tv] | 8 322 | 0,31% | 9 881 | 0,38% |
Disco Polo Music | 6 969 | 0,26% | 2 068 | 0,08% |
VIVA Polska | 4 563 | 0,17% | 7 645 | 0,30% |
Kino Polska Muzyka | 3 586 | 0,14% | 2 631 | 0,10% |
Stars.tv | 3 199 | 0,12% | 3 783 | 0,15% |
ITV | 2 065 | 0,08% | 3 979 | 0,15% |
Power TV | 1 743 | 0,07% | 441 | 0,02% |
Vox Music TV | 1 666 | 0,06% | - | - |
4FUN HITS [mjuzik.tv] | 1 550 | 0,06% | 2 018 | 0,08% |
VH 1 | 1 516 | 0,06% | 1 563 | 0,06% |
4FUN FIT&DANCE [TV.DISCO] | 1 365 | 0,05% | 3 013 | 0,12% |
Muzo.tv | 526 | 0,02% | - | - |

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polo TV zyskuje, Eska TV i 4fun.tv tracą widzów (dane kanałów muzycznych za I półrocze)