Polsat liderem, „wielka czwórka” odbudowuje swoją pozycję. „M jak miłość” hitem tygodnia
W minionym tygodniu pozycja lidera oglądalności w rynku telewizyjnym należała do Polsatu. Z kolei wśród widzów w grupie komercyjnej na pierwsze miejsce awansował TVN. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.
Udział liderującego Polsatu w okresie od 1 do 7 września 2014 roku zwiększył się o 1,73 pkt. proc. do 12,70 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął TVN, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 1,82 pkt. proc. i wyniósł 12,44 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,75 proc., po wzroście o 0,98 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,21 proc.; do góry o 1,61 pkt. proc.).
Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie zwiększył się z 38,96 proc. do 45,10 proc.
Wszyscy 4+ |
25.08 - 31.08 |
01.09 - 07.09 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
Polsat |
648 687 |
10,97% |
729 594 |
12,70% |
2 |
TVN |
628 052 |
10,62% |
714 724 |
12,44% |
3 |
TVP1 |
577 550 |
9,77% |
617 510 |
10,75% |
4 |
TVP2 |
449 519 |
7,60% |
529 265 |
9,21% |
5 |
TVN7 |
253 874 |
4,29% |
213 318 |
3,71% |
6 |
TVN24 |
189 180 |
3,20% |
174 719 |
3,04% |
7 |
TV PULS |
181 813 |
3,07% |
174 442 |
3,04% |
8 |
TVP INFO |
211 918 |
3,58% |
161 276 |
2,81% |
9 |
TV4 |
144 113 |
2,44% |
145 871 |
2,54% |
10 |
Polsat2 |
121 492 |
2,05% |
99 478 |
1,73% |
11 |
TVP Seriale |
111 445 |
1,88% |
88 733 |
1,54% |
12 |
Puls 2 |
115 090 |
1,95% |
81 419 |
1,42% |
13 |
TTV - Twoja Telewizja |
78 606 |
1,33% |
72 444 |
1,26% |
14 |
TVP Regionalna |
68 668 |
1,16% |
58 930 |
1,03% |
15 |
TVP Rozrywka |
58 324 |
0,99% |
56 648 |
0,99% |
16 |
Polsat News |
64 887 |
1,10% |
55 879 |
0,97% |
17 |
TV6 |
62 749 |
1,06% |
53 588 |
0,93% |
18 |
ATM Rozrywka |
47 192 |
0,80% |
40 077 |
0,70% |
19 |
Stopklatka |
50 127 |
0,85% |
39 564 |
0,69% |
20 |
Eurosport |
39 699 |
0,67% |
38 720 |
0,67% |
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycję lidera (z miejsca drugiego) awansował TVN. Stacja ta zanotowała wzrost aż o 3,41 pkt. proc. do 14,55 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział jednak zwiększył się o 1,73 pkt. proc. do 13,98 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansowała TVP2 - wzrost o 0,81 pkt. proc. do 8,05 proc. udziału. Natomiast na czwarte miejsce spadła Jedynka (jednak do góry o 0,48 pkt. proc. do 7,80 proc.).
Wszyscy 16-49 |
25.08 - 31.08 |
01.09 - 07.09 |
|||
Lp. |
Stacja |
AMR |
SHR % |
AMR |
SHR % |
1 |
TVN |
262 060 |
11,14% |
330 434 |
14,55% |
2 |
Polsat |
288 348 |
12,25% |
317 433 |
13,98% |
3 |
TVP2 |
170 276 |
7,24% |
182 756 |
8,05% |
4 |
TVP1 |
172 165 |
7,32% |
177 032 |
7,80% |
5 |
TVN7 |
92 563 |
3,93% |
83 560 |
3,68% |
6 |
TV PULS |
82 247 |
3,49% |
81 227 |
3,58% |
7 |
TV4 |
61 400 |
2,61% |
64 509 |
2,84% |
8 |
TVN24 |
63 115 |
2,68% |
53 353 |
2,35% |
9 |
Polsat2 |
54 605 |
2,32% |
41 210 |
1,82% |
10 |
TVP Seriale |
45 252 |
1,92% |
34 883 |
1,54% |
11 |
Puls 2 |
46 755 |
1,99% |
33 042 |
1,46% |
12 |
TTV - Twoja Telewizja |
34 910 |
1,48% |
29 441 |
1,30% |
13 |
TVP INFO |
32 666 |
1,39% |
24 906 |
1,10% |
14 |
TV6 |
26 950 |
1,15% |
21 665 |
0,95% |
15 |
Polo TV |
27 940 |
1,19% |
21 472 |
0,95% |
16 |
Discovery |
23 213 |
0,99% |
20 373 |
0,90% |
17 |
Eska TV |
28 272 |
1,20% |
20 273 |
0,89% |
18 |
TVP Rozrywka |
19 946 |
0,85% |
19 520 |
0,86% |
19 |
ATM Rozrywka |
24 058 |
1,02% |
19 380 |
0,85% |
20 |
TVN Turbo |
16 003 |
0,68% |
18 803 |
0,83% |
20 najlepiej oglądanych programów na drugiej stronie artykułu
Dołącz do dyskusji: Polsat liderem, „wielka czwórka” odbudowuje swoją pozycję. „M jak miłość” hitem tygodnia