Polskie Radio RDC z nowym logo i identyfikacją
Polskie Radio RDC wprowadza swoją odświeżoną identyfikację wizualną opartą na nowym logotypie. Identyfikację zaprojektowała agencja Kreacja Pro.
- Zdecydowaliśmy się na lifting logo, ponieważ dotychczasowy znak nie wyrażał w pełni wartości, jakie prezentuje Polskie Radio RDC w obecnym formacie - wyjaśnia Jolanta Kaczmarek (na zdjęciu z prawej), prezes rozgłośni. - Dążymy to tego, aby słuchacze mieli jasny przekaz, że jesteśmy rozgłośnią nowoczesną, profesjonalną, a przede wszystkim publiczną, przed którą stoją zupełnie inne cele niż przed rozgłośniami komercyjnymi. Stąd też nasza determinacja w dbaniu o harmonię i przyjazny klimat obecny na antenie RDC - opisuje.
Nowy logotyp Polskiego Radia RDC przygotowała agencja Kreacji Pro. - Przy projektowaniu znaku skupiałem się na jego nowoczesnej formie, adekwatnej do dynamicznego medium o ustalonej pozycji i prestiżu rozgłośni publicznej - mówi Andrzej Pągowski (na zdjęciu z lewej), grafik i założyciel Kreacji Pro.

Logo to główny element zmienionej identyfikacji wizualnej Polskiego Radia RDC, która właśnie jest wprowadzana. Modyfikacje pojawiły się już m.in. w części materiałów ekspozycyjnych i serwisie internetowym stacji.
Taka identyfikacja ma odzwierciedlać zmiany w Polskim Radiu RDC wynikające z jego strategii na lata 2012-2015. Polegają one m.in. na wprowadzeniu nowej oferty programowej, w tym rozszczepień programowych, rozwoju serwisu internetowego oraz bardziej efektywnym zarządzaniu spółką.
Poprzednia zmiana logotypu RDC nastąpiła w 2004 roku. Obecne logo jest trzecim w historii stacji.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Polskie Radio RDC z nowym logo i identyfikacją