Nawet ponad 200 tys. zł za reklamę w TVP1
Biuro reklamy Telewizji Polskiej rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na wrzesień. Najdrożej wyceniono reklamy przy piłkarskim meczu Chorwacja-Polska rozgrywanym w ramach Ligi Narodów. Kosztują ponad 200 tys. zł.

200,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.) kosztuje spot przy meczu Chorwacja - Polska w ramach piłkarskiej Ligi Narodów, który TVP1 pokaże 8 września. Trzy dni wcześniej polscy piłkarze zagrają ze Szkocją - przy tej transmisji spot kosztuje 190,6 tys. zł.
Z początkiem września rusza jesienna ramówka na antenach TVP, a wraz z nią emisje premierowych odcinków znanych produkcji i nowe pozycje programowe.
W sobotnie wieczory TVP1 będzie emitować serial “Profilerka” - reklama przy nim kosztuje 36,2 tys. zł. Od 15 września w niedzielne wieczory ruszy emisja serialu “Gra z cieniem” - tu spot wyceniono na 73 tys. zł. Zaraz po nim widzowie zobaczą program “Rolnik szuka żony” - reklama przy tej produkcji kosztuje 65,1 tys. zł.
Za spot przy serialu “Komisarz Alex” trzeba zapłacić 24,9 tys. zł, przy “Ojcu Mateuszu” - 29 tys. zł, a przy “Sprawie dla reportera” -19,9 tys. zł.
Maksymalna cena spotu przy programie informacyjnym “19.30” wynosi 49,1 tys. zł w soboty, 48 tys. zł w dni powszednie i 43,7 tys. zł w niedziele. Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić do 46 tys. zł w dni robocze i 72 tys. zł w niedziele, a przy prognozie pogody - odpowiednio: 43,4 tys. zł i 70,1 tys. zł.
W TVP2 tradycyjnie już najdroższe reklamy emitowane są przy serialu “M jak miłość" - ich cena wynosi 93,1 tys. zł. Marketerzy zainteresowani emisją spotu przy ”Barwach szczęścia" zapłacą 71,2 tys. zł, przy “Na dobre i na złe” - 83,4 tys. zł, przy “Na sygnale” - 79,1 tys. zł.
W sobotnie wieczory wraca show “The Voice of Poland” - stawka za spot przy tej produkcji wynosi 72 tys. zł. Z kolei w piątkowe wieczory TVP2 proponuje widzom nowość - program “Cudowne lata”. Reklama przy nim to wydatek rzędu 35,8 tys. zł.
Biuro reklamy TVP jako pierwsze biuro reklamy tv podało ceny reklam na wrzesień.

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


.webp)
Dołącz do dyskusji: Nawet ponad 200 tys. zł za reklamę w TVP1