Profeina wypromuje fundusz Alfabeat
Agencja Profeina od stycznia tego roku opowiada za obsługę komunikacyjną i relacje z mediami funduszu Alfabeat. Współpracę nawiązano przez rekomendacje.
Do zadań agencji należą działania media relations, tworzenie treści na wewnętrzne potrzeby firmy, wsparcie komunikacyjne spółek portfelowych funduszu oraz doradztwo strategiczne. Po stronie agencji za działania odpowiada Bartosz Dąbrowski.
Agencja została wybrana w drodze rekomendacji. Strony nie informują, na jaki okres zawarto umowę.
Alfabeat to akcelerator i fundusz powstały w 2016 r. Inwestuje w spółki technologiczne o dużym potencje komercjalizacji, którym może realnie pomóc w przyspieszeniu ich wzrostu. Koncentruje się na projektach, w ramach których prowadzone są prace badawczo-rozwojowe. Inwestycje Alfabeat finansowane są z programu BRIdge Alfa prowadzonego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Profeina wypromuje fundusz Alfabeat