Program Tomasza Lisa z mniejszą widownią. Hitem Niesiołowski, Giertych i Wipler
W sezonie 2014/2015 program „Tomasz Lis na żywo” gromadził przed telewizorami 2,05 mln osób, o 80 tys. widzów mniej niż rok wcześniej. TVP2 w czasie emisji talk-show była nadal liderem w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 18,18 mln zł.
Średnia widownia programu „Tomasz Lis na żywo” w okresie od 1 września do 8 czerwca br. wyniosła 2,05 mln osób. Przełożyło się to na 16,05 proc. udziału Dwójki w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów oraz 9,68 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Talk-show oglądać można było w poniedziałki o godz. 21.50.
Największą widownię w analizowanym okresie zgromadziło wydanie z 6 października ub.r., które oglądało 2,67 mln widzów. W tym odcinku gośćmi Tomasza Lisa byli m.in.: Ryszard Kalisz, Stefan Niesiołowski, Paweł Poncyliusz, Roman Giertych i Przemysław Wipler - rozmawiali oni o zarobkach polityków. Była również mowa o wolcie Janusza Palikota oraz wspomniano o Annie Przybylskiej.
Topowe odcinki programu „Tomasz Lis na żywo”
Data |
Godz. |
Wszyscy 4+ |
|
AMR |
SHR % |
||
06-10-2014 |
21:53:21 |
2 666 472 |
22,31% |
25-05-2015 |
21:52:25 |
2 633 815 |
20,16% |
18-05-2015 |
21:52:57 |
2 553 238 |
19,57% |
W porównaniu do poprzedniego sezonu widownia programu zmalała o 80 tys. oglądających. W analogicznym okresie rok wcześniej talk-show TVP2 śledziło bowiem 2,13 mln widzów przy udziale wynoszącym odpowiednio 17,13 proc. oraz 10,78 proc. (więcej na ten temat).
TVP2 w paśmie emisji audycji Tomasza Lisa była liderem rynku telewizyjnego. W tym czasie wiceliderem był Polsat z wynikiem na poziomie 13,21 proc., nadający wówczas filmy fabularne. Trzeci był TVN (12,05 proc.; „Top model”, „Perfekcyjna pani domu”, „Życie bez wstydu”, „You Can Dance - Po prostu tańcz!” i „Żony Hollywood”), a najsłabiej z tzw. „wielkiej czwórki” radziła sobie TVP1 (5,45 proc.; gł. filmy dokumentalne).
Wśród widzów w grupie komercyjnej Dwójka była dopiero trzecia. Wyprzedziły ją Polsat i TVN.
Widownia programu na tle konkurencji
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
TVP2 - Tomasz Lis na żywo |
2 049 255 |
16,05% |
9,68% |
Polsat |
1 686 658 |
13,21% |
18,01% |
TVN |
1 538 357 |
12,05% |
15,53% |
TVP1 |
696 477 |
5,45% |
4,35% |
Wpływy reklamowe TVP2 wokół programu Tomasza Lisa wyniosły 18,18 mln zł. Dla porównania poprzedni sezon przyniósł z reklam 22,42 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Dołącz do dyskusji: Program Tomasza Lisa z mniejszą widownią. Hitem Niesiołowski, Giertych i Wipler
Jakby nie patrzeć, gadające głowy mają się dobrze i są grubo ponad średnią Dwójki.