10,6 mln widzów przywitało Nowy Rok z dużymi imprezami sylwestrowymi w telewizji
Średnia widownia wszystkich stacji transmitujących sylwestrowe imprezy między godz. 23.57 ostatniego dnia ub.r. a 0.04 pierwszego dnia br. wyniosła 10,59 mln osób. Zdecydowanie najwięcej, bo 6,08 mln osób śledziło w tym czasie TVP2 - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
W kulminacyjnych godzinach, czyli między godz. 23.57 w sylwestra a 0.04 w Nowy Rok najwięcej widzów miała impreza sylwestrowa Telewizji Polskiej, którą na antenie Dwójki oglądało średnio 6,08 mln osób - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
14 tys. widzów oglądało „Sylwester z Dwójką” na antenie TVP Polonia. Dodatkowe 155 tys. oglądających miała w tym czasie Jedynka, która również w okolicy północy transmitowała imprezę.
Łączna widownia Dwójki, Jedynki i TVP Polonia wyniosła 6,25 mln widzów.
Z kanałami Telewizji Polsat transmitującymi „Sylwestrową moc przebojów” nowy rok przywitało łącznie 2,30 mln widzów (z czego 2,07 mln w Polsacie, 147 tys. w Polsacie 2 i 84 tys. w Polsacie News).
Średnia widownia TVN transmitującego koncert „Warszawa - Stolica Sylwestra 2018” wyniosła 2,04 mln widzów.
Łączna widownia wszystkich stacji pokazujących duże imprezy sylwestrowe wyniosła 10,59 mln osób. Ich udział w rynku wyniósł 81,50 proc.
Dla porównania rok temu nowy rok z imprezą TVP (transmisja również w TVP2, TVP1 i TVP Polonia) witało 6,24 mln widzów, Polsatu (Polsat, Polsat News i Polsat 2) - 2,70 mln, a TVN - 1,65 mln osób.

Spośród wszystkich imprez sylwestrowych największym zainteresowaniem cieszył się „Sylwester z Dwójką” zorganizowany przez Telewizję Polską i miasto Zakopane. Ponad 5-godzinne widowisko na antenie TVP2 śledziło 5,51 mln osób. Dodatkowe 123 tys. widzów śledziło wydarzenie pokazywane od godz. 21.00 w TVP Polonia (tych danych nie należy sumować, gdyż godziny nadawania audycji na obu stacjach nie pokrywają się).
Względem poprzedniego roku impreza Dwójki zyskała 810 tys. widzów - wówczas śledziło ją 4,69 mln osób.
Zorganizowaną przez Telewizję Polsat w Katowicach „Sylwestrową moc przebojów” oglądało 1,98 mln widzów w Polsacie, 166 tys. w Polsacie 2 i 148 tys. w Polsacie News (rok temu było to odpowiednio 2,24 mln widzów w Polsacie, 221 tys. w Polsacie 2, 110 tys. w Polsacie News i 73 tys. w Polsacie News 2, a więc impreza ta zanotowała znaczący spadek oglądalności).
Koncert TVN „Warszawa - Stolica Sylwestra 2018” zorganizowany w Warszawie, którego widownia na głównej antenie wyniosła 1,47 mln osób. Rok temu widowisko miało niemal identyczne wyniki.
Z danych telemetrycznych wynika, że Polacy 31 grudnia ub.r. spędzili przed telewizorem średnio 5 godz. i 30 min (rok wcześniej 6 godz. i 10 min), zaś 1 stycznia br. - 6 godz. i 8 min (6 godz. i 7 min).

Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 10,6 mln widzów przywitało Nowy Rok z dużymi imprezami sylwestrowymi w telewizji