Rafał Jemielita i Jarosław Maznas odpowiedzialni za PR Suzuki Motor Poland
Rafał Jemielita i Jarosław Maznas - dwaj dziennikarze motoryzacyjni i dotychczasowi ambasadorowie Suzuki w Polsce stworzą PR team odpowiedzialny za komunikację japońskiej marki.
Rafał Jemielita i Jarosław Maznas w 2021 roku zostali ambasadorami Suzuki Motor Poland oraz bohaterami kampanii reklamowej „Suzuki Show. Czas hybryd”. W ramach PR Team Suzuki Motor Poland będą realizować działania związane z wizerunkiem oraz public relations marki Suzuki.
Suzuki rozszerza współpracę z Rafałem Jemielitą i Jarosławem Maznasem
W pracy nad nowymi projektami Rafał Jemielita obejmuje funkcję rzecznika prasowego, konsultując działania z Jarosławem Maznasem.
Dla agencji Communication Unlimited, która współpracuje z Suzuki Motor Poland od 2013 roku, realizując kampanie w Internecie, prasie, telewizji i radiu, oraz prowadząc profile firmy w social mediach, powołanie nowego PR team otwiera nowe możliwości aktywności komunikacyjnych.
– Obaj panowie mają duże doświadczenie telewizyjne, pracowali w największych tytułach prasowych i w wielu mediach elektronicznych. Jako ambasadorowie marki zdecydowanie wpłynęli na wzmocnienie naszego wizerunku. Dlatego postanowiliśmy rozszerzyć współpracę i zaprosić ten dziennikarski duet do wspólnego budowania komunikacji całej gamy Suzuki, od samochodów przez motocykle po silniki zaburtowe. Rafał i Jarek nie tylko znają i rozumieją rynek, ale też cieszą się opinią wyważonych ekspertów. Cieszymy się, że będziemy pracować wspólnie – mówi Piotr Dulnik, prezes Suzuki Motor Poland.
Rafał Jemielita i Jarosław Maznas będą również promować zaangażowanie Suzuki Motor Poland w sponsoring dla rozwoju polskiego boksu, koszykarskiej ligi, piłki nożnej oraz piłki ręcznej. Wśród aktywności Suzuki są m.in. cykliczne gale boksu Suzuki Boxing Night.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rafał Jemielita i Jarosław Maznas odpowiedzialni za PR Suzuki Motor Poland
Chyba komuś coś się kompletnie pomyliło…