Rekord słuchalności RMF FM, traci "Jedynka"
I półrocze 2007 r.: pozycję lidera umacnia radio RMF FM, zyskuje Radio Zet i Trójka, ostro w dół "Jedynka", Radio Maryja na piątym miejscu - tylko u nas szczegółowe dane o rynku radiowym.
W pierwszym półroczu 2007 roku liderem rynku radiowego było RMF FM - wynika z najnowszych danych Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,8 punktu proc. - do poziomu 22,8 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które zyskało punkt procentowy (19,40 proc.).
Trzecie miejsce przypadło dla radiowej "Jedynki", która straciła 1,9 punktu proc. (12,6 proc.). Na czwartym miejscu - mimo wzrostu o 0,2 punktu proc. - znalazła się "Trójka" (6,4 proc.).
| Udział w czasie słuchania% | styczeń 2007 : czerwiec 2007 | styczeń 2006 : czerwiec 2006 |
| Radio RMF FM | 22,8% | 22,0% |
| Radio Zet | 19,4% | 18,4% |
| Jedynka | 12,6% | 14,5% |
| Trójka | 6,4% | 6,2% |
| Radio Maryja | 2,1% | 2,2% |
| Radio TOK FM | 0,9% | 0,7% |
| Radio Wawa | 0,9% | 0,8% |
| Radiostacja | 0,8% | 0,7% |
| Dwójka | 0,6% | 0,6% |
| Bis Polskie Radio | 0,3% | 0,7% |
Fale:styczeń 2007 : czerwiec 2007 (wielkość: 46 055)
styczeń 2006 : czerwiec 2006 (wielkość: 45 921)
II kwartał 2007
Także najnowsza fala badania radiowego za
drugi kwartał 2007 pokazuje, że RMF FM dalej umacnia pozycję
lidera.
Udział RMF FM w rynku słuchalności wyniósł w ostatnim badaniu 23,2
proc. co w stosunku do analogicznego okresu rok temu oznacza wzrost
o 0,7 punkt proc. Na drugim miejscu plasuje się Radio Zet - 19,6
proc. (poprzednio 18,0 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z bardzo niskim udziałem w rynku wynoszącym zaledwie 12,2 proc. (spadek aż o 1,9 punkty proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 6,1 proc. (spadek o 0,2 punktu procentowego).
Piąte miejsce przypadło dla Radia Maryja.
| Udział w czasie słuchania % | Kwiecień - czerwiec 2006 | Lipiec - wrz. 2006 | Paźdz. - grudzień 2006 | Styczeń - marzec 2007 | Kwiecień - czerwiec 2007 |
| RMF FM | 22,5% | 21,0% | 22,0% | 22,4% | 23,2% |
| Radio Zet | 18,0% | 18,6% | 19,8% | 19,2% | 19,6% |
| Jedynka | 14,1% | 14,7% | 13,7% | 12,9% | 12,2% |
| Trójka | 6,3% | 6,2% | 5,6% | 6,6% | 6,1% |
| Radio Maryja | 2,0% | 1,8% | 1,9% | 2,2% | 2,0% |
| Radio Wawa | 0,7% | 0,9% | 0,9% | 0,8% | 0,9% |
| TOK FM | 0,7% | 0,7% | 0,7% | 1,0% | 0,9% |
| Radiostacja | 0,8% | 0,8% | 1,0% | 0,9% | 0,8% |
| Dwójka | 0,6% | 0,6% | 0,7% | 0,7% | 0,6% |
| Bis | 0,6% | 0,6% | 0,6% | 0,3% | 0,4% |
Fale:
kwiecień 2006 : czerwiec 2006 (wielkość: 22 955)
lipiec 2006 : wrzesień 2006 (wielkość: 22 987)
październik 2006 : grudzień 2006 (wielkość: 22 974)
styczeń 2007 : marzec 2007 (wielkość: 23 055)
kwiecień 2007 : czerwiec 2007 (wielkość: 23 000)
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Rekord słuchalności RMF FM, traci "Jedynka"