Relaunch miesięcznika 'Czas na relaks'
Od ukazującego się dziś marcowego wydania miesięcznik krzyżówkowy"Czas na relaks" (Phoenix Press) ma nową szatę graficzną,odświeżone logo i zwiększoną objętość. Tytuł zdrożał też o 20groszy.
W ramach struktury pisma zachowany został dotychczasowy układ,ale wprowadzono nowe krzyżówki panoramiczne konkursowe i zporadami. Modyfikacji uległa kompozycja layoutów na stronachwewnętrznych, odświeżono logo oraz okładkę (nową szatę graficznąopracował dział graficzny wydawcy). Objętość magazynu wzrosła z 40do 48 stron, a na dodatkowych stronach pojawił się działSuperdodatek z tematycznymi kolekcjami krzyżówek i łamigłówek.Tytuł zmienił też format z 205x280 na 205x275 mm. Bez zmianpozostaje nakład "Czasu na relaks" oscylujący wokół 90 tys.egz.

Relaunch pisma wspiera kampania autopromocyjna w magazynachPhoenix Press (z segmentów real life stories, poradniczego oraz wpismach krzyżówkowych).
Średnia sprzedaż ogółem "Czasu na relaks" w 2008 roku (bezgrudnia) wyniosła 53 735 egz. (dane ZKDP).

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Relaunch miesięcznika 'Czas na relaks'