"GQ Poland" buduje biuro reklamy. Ogłoszono pierwsze nazwiska
Do biura reklamy New Media Wave Publishing, wydawcy polskiej edycji “GQ” dołączyli: Zbigniew Kokot, Katarzyna Ryciak, Magdalena Jaworska oraz Michał Burecki. Będą rozwijać ofertę reklamową wydawnictwa i partnerskie projekty biznesowe “GQ Poland”.

Zbigniew Kokot, manager ds. relacji biznesowych, zarządzał biurami reklamy w Fashion Group (Fashion Magazine) i Marquard Media (Cosmopolitan). Wcześniej związany był również z rynkiem radiowym, m.in. RMF FM i Radio ESKA.
Katarzyna Ryciak, managerka ds. relacji biznesowych, z rynkiem mediów związana od dwóch dekad. Ostatnie doświadczenia zdobywała w Invibes Advertising, gdzie odpowiadała za kampanie digital.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu
Magdalena Jaworska, szefowa marketingu i projektów specjalnych, od początku kariery pracuje z mediami skierowanymi do mężczyzn. Zarządzała biurem reklamy i sponsoringu w magazynie “MaleMEN”, a także odpowiadała za projekty specjalne w Burda Media, w tym dla tytułu premium “ELLE Man”.
Michał Burecki, head of commercial product & delivery, od ponad 15 lat związany z rynkiem reklamy w Polsce, pracował m.in. dla Grupy Wirtualna Polska i Ringier Axel Springer Polska.
Debiut “GQ Poland” zaplanowany jest na jesień 2025 r. Magazyn i serwis internetowy będą oferować markom szerokie możliwości współpracy – od ekskluzywnych formatów drukowanych, przez kampanie digitalowe i wideo, po wydarzenia specjalne, także z wykorzystaniem innych serwisów wydawcy.
New Media Wave Publishing jest częścią grupy mediowej New Media Wave, wydawcy serwisów kozaczek.pl, papilot.pl, zeberka.pl, supermamy.pl i ckm.pl. 80 proc. udziałów w firmie przejęła OmiImage, firma założona przez Omenę Mensah.
Dołącz do dyskusji: "GQ Poland" buduje biuro reklamy. Ogłoszono pierwsze nazwiska