RMF FM i Zetka w górę, Jedynka ostro w dół
Radio Track: pozycję lidera umacnia RMF FM, zyskuje także Zetka, sieć Eska, Radio Maryja i TOK FM. Na przeciwnym biegunie Jedynka i Trójka - tylko u nas szczegółowe dane o rynku radiowym.
Najnowsza fala badania Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company (maj-lipiec 2007) pokazuje, że 2007 rok należy do radia RMF FM.
W porównaniu z analogicznym okresem 2006 roku radio RMF FM zanotowało wzrost udziału w rynku o 0,6 punktu proc. - do poziomu 22,3 proc. Na drugim miejscu w rankingu znalazła się Radio Zet, które zyskało aż 1,7 punktu procentowego (19,70 proc.).
Na podium znalazła się jeszcze "Jedynka" z bardzo niskim udziałem w rynku, który wyniósł zaledwie 13,3 proc. (spadek o 1,4 punktu proc.).
Na czwartym miejscu uplasowała się "Trójka" - 6,0 proc. (spadek
o 0,2 punktu procentowego).
| Udział w rynku słuchalności | ||
| Maj - lipiec2006 | Maj - lipiec 2007 | |
| Stacje ogólnopolskie | ||
| Radio RMF FM | 21,70% | 22,30% |
| Radio Zet | 18,00% | 19,70% |
| Jedynka - Program 1 Polskiego Radia | 14,70% | 13,30% |
| Trójka - Program 3 Polskiego Radia | 6,20% | 6,00% |
| Radio Maryja | 1,80% | 2,10% |
| Dwójka - Program 2 Polskiego Radia | 0,50% | 0,60% |
| Bis Polskie Radio | 0,60% | 0,40% |
| Stacje ponadregionalne | ||
| Radiostacja | 0,90% | 0,90% |
| Radio Wawa | 0,70% | 0,90% |
| Radio TOK FM | 0,60% | 0,80% |
| Grupy radiowe | ||
| Grupa TIME [46] | 8,9% (43 stacje) | 9,60% |
| Audytorium17 [17] | 5,30% | 4,90% |
| Grupa AGORA [28] | 4,40% | 3,70% |
| Grupa AD.POINT [11] | 1,90% | 1,60% |
| Źródło: Radio Track SMG/KRC A Millward Brown Company, ogół badanych, próba odpowiednio: 22 967, 23022. | ||
Porównując dane "miesiąc do miesiąca" najwięcej zyskała
"Jedynka".
| Udział w czasie słuchania % | Kwiecień - czerwiec 2007 | maj - lipiec 2007 |
| RMF FM | 23,2% | 22,3% |
| Radio Zet | 19,6% | 19,7% |
| Jedynka | 12,2% | 13,3% |
| Trójka | 6,1% | 6,0% |
| Radio Maryja | 2,0% | 2,1% |
| Radio Wawa | 0,9% | 0,9% |
| TOK FM | 0,9% | 0,8% |
| Radiostacja | 0,8% | 0,8% |
| Dwójka | 0,6% | 0,6% |
| Bis | 0,4% | 0,4% |
Wyniki słuchalności
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: RMF FM i Zetka w górę, Jedynka ostro w dół