RMF FM traci w Bydgoszczy, w górę Trójka i Radio ZET
Przedstawiamy raport Radio Track Millward Brown za II i III kwartał 2015 roku przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w Bydgoszczy pod względem udziału słuchania w grupie wiekowej słuchaczy od 15 do 75 lat.
Pozycja lidera należała do RMF FM (spadek z 23,5 proc. do 19,6 proc. udziału). Na drugie miejsce - z szóstego - awansowała Trójka (z 8,6 proc. do 13,4 proc.).
Na ostatnią pozycję podium - z miejsca siódmego - awansowało Radio ZET (z 8,3 proc. do 10,4 proc.). Natomiast na czwartą lokatę spadła Jedynka, plasująca się w analogicznym okresie rok wcześniej na miejscu trzecim (z 10,1 proc. do 9,4 proc.).
Warto dodać, że z 2. na 6. miejsce spadła Eska Bydgoszcz - udział tej rozgłośni zmniejszył się z 11,5 proc. do 8,8 proc.
Bydgoszcz | Wszyscy 15-75 | |||
październik 2013 : marzec 2014 | kwiecień 2014 : wrzesień 2014 | październik 2014 : marzec 2015 | kwiecień 2015 : wrzesień 2015 | |
Radio RMF FM | 23,7% | 23,5% | 21,5% | 19,6% |
Trójka | 10,0% | 8,6% | 11,3% | 13,4% |
Radio ZET | 9,0% | 8,3% | 10,4% | 10,4% |
Jedynka | 8,6% | 10,1% | 6,4% | 9,4% |
Radio Złote Przeboje Elita 92,1 FM (Bydgoszcz) | 12,1% | 8,9% | 11,8% | 9,1% |
Radio ESKA Bydgoszcz | 9,4% | 11,5% | 10,6% | 8,8% |
Polskie Radio PiK (Bydgoszcz) | 10,1% | 9,8% | 7,8% | 7,1% |
Radio Plus Bydgoszcz | 2,6% | 6,3% | 2,3% | 5,5% |
Radio RMF MAXXX Bydgoszcz / do 2013-06 Radio Gra Bydgoszcz | 3,2% | 3,2% | 2,4% | 4,3% |
Rock Radio 103,5 FM (Bydgoszcz) / do 2014-01 Radio 103,5 Roxy FM (Bydgoszcz) | 2,7% | 3,1% | 4,7% | 3,5% |
Radio Maryja | 2,1% | 2,1% | 2,6% | 1,8% |
Radio RMF Classic (sieć: 18 częstotliwości) / badane od 10.2010 | 2,5% | 1,4% | 3,0% | 1,6% |
Czwórka | 1,3% | 1,2% | 1,7% | 1,2% |
Dwójka | 0,7% | 0,5% | 1,5% | 0,8% |
Radio TOK FM | 0,1% | 0,1% | 0,2% | 0,7% |
Radio Muzo.fm / do 2014-09 Radio PiN | 0,3% | 0,2% | 0,1% | 0,5% |
Radio Nakło | 0,1% | 0,0% | 0,1% | 0,3% |
N= | 1 041 | 1 012 | 996 | 1 019 |

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: RMF FM traci w Bydgoszczy, w górę Trójka i Radio ZET