Roca ponownie do obsługi PR wybrało agencję Solski Burson-Marsteller
Roca - producent rozwiązań wyposażenia łazienek - powierzyła agencji Solski Burson-Marsteller obsługę PR. Firmy współpracowały już w tym zakresie w latach 2009-2011.
Nowa umowa, obowiązująca do końca roku 2016, obejmuje PR korporacyjny i produktowy, w tym obsługę marki Laufen.
Zakres prac obejmuje doradztwo strategiczne, zarządzanie relacjami z mediami, a także realizację projektów edukacyjnych dotyczących urządzania mieszkania i wyposażenia łazienek.
Agencja została wybrana w wyniku konkursu ofert.
Za realizację działań odpowiada zespół: Elżbieta Mańkowska-Tropiło, Agata Grzelczyk i Zofia Trzcińska.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Roca ponownie do obsługi PR wybrało agencję Solski Burson-Marsteller