Ruszyła sprzedaż reklam na antenach TVP. Najdrożej przy transmisjach z igrzysk
Biuro reklamy Telewizji Polskiej ogłosiło cennik reklamowy na sierpień. Najdroższe są reklamy przy transmisjach z Igrzysk Olimpijskich w Paryżu.
Startujące26 lipca Igrzyska Olimpijskie w Paryżu potrwają do 11 sierpnia. I to właśnie transmisje z nich zdominują ramówki wybranych kanałów TVP, m.in. TVP1 i TVP2.
To właśnie reklamy przy nich kosztują najwięcej. Najwyżej wyceniono spoty przy meczu półfinałowym w siatkówce mężczyzn – cena 30-sekundowego spotu po trzecim secie wynosi 171 300 zł (cena netto, przed rabatami).
Z kolei reklama przy programie informacyjnym “19.30” kosztuje maks. 25,8 tys. zł w dni powszednie i 26,5 tys. zł w niedziele. Za spot przy prognozie pogody trzeba zapłacić 36,2 tys. zł w dni robocze i 40 tys. zł w niedziele. Stawki dla reklam przy serwisie sportowym wynoszą odpowiednio: 35,7 tys. zł i 37,2 tys. zł.
1 sierpnia TVP1 pokaże koncert “Warszawiacy śpiewają (nie)zakazane piosenki” - spot przy nim wyceniono na maks. 24,3 tys. zł.
Czytaj też: oferta sponsorska na igrzyska
Powrót seriali TVP
W TVP2 na uwagę zasługują ceny reklam przy transmisji koncertów z trasy “Lato z Radiem i Telewizją Polską” - 3 sierpnia stacja pokaże koncert z Poddębic, 17 sierpnia - z Białegostoku, a 24 sierpnia - z Tarnowa. Za spot przy nich trzeba zapłacić do 40,2 tys. zł.
W ostatnim tygodniu sierpnia na antenę TVP2 wracają po wakacyjnej przerwie seriale. Reklamę przy “Barwach szczęścia” wyceniono na maks. 27,3 tys. zł, przy “M jak miłość” - n 34,3 tys. zł, a przy “Na dobre i na złe” - 27,3 tys. zł.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Ruszyła sprzedaż reklam na antenach TVP. Najdrożej przy transmisjach z igrzysk