„Sąsiad na widelcu” Łukasza Grassa przegrywa z konkurencją
Trzy pierwsze odcinki nowego programu „Sąsiad na widelcu”, prowadzonego przez Łukasza Grassa, oglądało średnio 920 tys. widzów. TVP1 w czasie emisji kulinarnego teleturnieju zajmuje czwarte miejsce w rynku telewizyjnym.
„Sąsiad na widelcu” na antenie TVP1 pokazywany jest w soboty o godz. 18.25, począwszy od 7 września br. Trzy pierwsze odcinki programu oglądało średnio 918 tys. widzów, co przełożyło się na 9,44 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 6,95 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - pokazują dane Nielsen Audience Measurement przygotowane dla portalu Wirtualnemedia.pl.
Jedynka w czasie emisji nowego teleturnieju przegrywa walkę o widza ze wszystkimi głównymi konkurentami w rynku telewizyjnym. Pierwsze miejsce zajmuje w tym paśmie TVN, nadająca „Kuchenne rewolucje” i początek „Faktów”, co daje tej stacji 14,63 proc. udziału. Drugie miejsce należy do Polsatu, który emituje program „Fat Killers - zabójcy tłuszczu” (zobacz dane oglądalności tego reality-show) oraz „Wydarzenia” i ma 12,19 proc. udziału, a trzecie - do TVP2 („Sport telegram”, „Pogoda” i kulisy „Postaw na milion”; 9,75 proc.).
W grupie komercyjnej TVP1 zajmuje trzecie miejsce, wygrywając z TVP2.
|
Stacja |
Wszyscy 4+ |
16-49 |
|
|
AMR |
SHR % |
SHR % |
|
|
TVN |
1 423 518 |
14,63% |
17,77% |
|
Polsat |
1 185 533 |
12,19% |
12,59% |
|
TVP2 |
948 531 |
9,75% |
4,53% |
|
TVP1 - Sąsiad na widelcu |
918 473 |
9,44% |
6,95% |
W każdym odcinku teleturnieju kulinarnego „Sąsiad na widelcu” dwie sąsiadujące rodziny jako osobne drużyny rywalizują w przygotowaniu swoich ulubionych potraw - obiadu wraz z deserem. W trakcie gotowania rad uczestnikom udzielają szefowie kuchni: Robert Sowa oraz Ewa Olejniczak. O tym, która z drużyn zwycięży, decydują przechodnie i sąsiedzi, którzy degustują przygotowane w programie potrawy. Format prowadzi Łukasz Grass, a za jego produkcję odpowiada firma Rochstar.
>>> „Sąsiad na widelcu” w TVP1 (fotogaleria)
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Sąsiad na widelcu” Łukasza Grassa przegrywa z konkurencją