Saxo Bank współpracuje z Grayling
Duńska firma z sektora finansowego Saxo Bank powierza Grayling Poland prowadzenie działań komunikacyjnych i zarządzanie wizerunkiem firmy w Polsce.
W ramach współpracy zespół Grayling odpowiada za relacje z mediami i pozycjonuje ekspertów Saxo na polskim rynku. Celem tych działań jest budowanie reputacji Saxo Banku jako zaufanej i nowatorskiej platformy inwestycyjnej.
Po stronie agencji strategiczny nadzór nad zespołem sprawuje Izabela Wójtowicz, account director, a za współpracę z Grayling Poland po stronie klienta odpowiada Søren Otto Simonsen, head of PR w Saxo.
Zobacz: Grayling wypromuje hotel Element by Westin
Polska jest jednym z kluczowych rynków Saxo Banku w Europie Środkowo-Wschodniej. Rosnąca liczba klientów Saxo na lokalnym rynku pokazuje, że Polacy są coraz bardziej zainteresowani inwestowaniem. Dawanie im takiej możliwości to główny cel Saxo, zgodny z filozofią firmy, którą jest zachęcanie ludzi ciekawych świata do inwestowania.
– Cieszymy się, że możemy działać wspólnie z Grayling, aby wzmocnić naszą obecność w Polsce i liczymy na owocną współpracę – mówi Søren Otto Simonsen, head of PR w Saxo.
Saxo to internetowy specjalista ds. handlu i inwestycji z duńską licencją bankową, który umożliwia inwestowanie na międzynarodowych rynkach kapitałowych.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Saxo Bank współpracuje z Grayling