Schulke Polska klientem 38Content Communication
Agencja 38Content Communication odpowiada za obsługę komunikacyjną Schulke Polska, producenta m.in. środka Octenisept. Do zadań agencji należy budowa strategii komunikacyjnej, realizacja działań contentowych oraz media relations.

Działania Schulke Polska i 38Content Communication opierają się na edukacji i uwrażliwianiu społeczeństwa na kwestie związane z właściwą pielęgnacją ran i skaleczeń.
Agencja sprawuje pieczę nad komunikacją, strategią, relacjami z mediami i działaniami contentowymi. Z ramienia 38Content Communication za działania odpowiadają Donata Urban i Aneta Szerszeniewska.
Firmy nie podają, w jaki sposób nawiązały współpracę. Nie ujawniają też, na jak długo zawarły umowę.
Nowi klienci

Newsletter






Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Schulke Polska klientem 38Content Communication