1,22 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2021/2022. TVN liderem w 16-49
Serial „Na Wspólnej” w sezonie 2021/2022 gromadził średnio 1,22 mln widzów, o 190 tys. osób mniej niż rok wcześniej. TVN w paśmie nadawania produkcji zajął trzecie miejsce w 4+ i był liderem w 16-49 - wynika z analizy portalu Wirtualnemedia.pl.
Średnia widownia „Na Wspólnej” w okresie od 1 września 2021 roku do 21 czerwca 2022 roku wyniosła 1,22 mln osób. Przełożyło się na 9,05 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 14,30 proc. w grupie kobiet w wieku od 25 do 49 lat i mieszkających w miastach - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualenemedia.pl. Premierowe odcinki „Na Wspólnej” na antenie TVN oglądać można od poniedziałku do czwartku o godz. 20.15.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Najchętniej oglądany odcinek produkcji wyemitowano 8 grudnia ub.r. Przed telewizorami zgromadził 1,50 mln oglądających.
W porównaniu do poprzedniego sezonu „Na Wspólnej” straciło 190 tys. widzów. W okresie od 1 września 2020 roku do 30 czerwca 2021 roku serial śledziło 1,41 mln osób. Przełożyło się na 9,90 proc. udziału w grupie 4+, 12,01 proc. w 16-49 oraz 10,78 proc. w 16-59.
TVN w paśmie emisji „Na Wspólnej”, czyli w paśmie od poniedziałku do czwartku między godz. 20.17 a 20.53 zajął trzecie miejsce wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Liderem w tym paśmie była TVP2, która miała wtedy 10,62 proc. udziału (gł. konkurencyjny serial „Barwy szczęścia”). drugie miejsce zajęła TVP1 (8,64 proc. udziału), a czwarty był Polsat (6,87 proc. udziału).
Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 oraz kobiet w wieku od 25 do 49 lat i mieszkających w miastach TVN był stacją pierwszego wyboru.

W tym roku „Na Wspólnej” TVN emituje bez przerwy wakacyjnej, tak jak w poprzednich kilku latach. Serial nie był pokazywany w okresie letnim tylko w dwa lata temu - ze względu na przerwanie zdjęć do produkcji z powodu pandemii COVOD-19.
Udział TVN w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2021 roku wyniósł 7,33 proc.
Newsletter




Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: 1,22 mln widzów „Na Wspólnej” w sezonie 2021/2022. TVN liderem w 16-49