Skanska Residential Development Poland klientem Komunikacji+PR i White Bits
Do grona klientów agencji Komunikacji+PR i White Bits dołączyła spółka Skanska Residential Development Poland.

Agencja Komunikacji+PR zajmie się obsługą PR zewnętrznego ze szczególnym uwzględnieniem PR produktowego, korporacyjnego oraz kryzysowego nowego klienta.
Zadaniem agencji White Bits będzie kontynuowanie obecności dewelopera w social media. Za obsługę klienta odpowiadać będzie Magdalena Sosna (Komunikacja+PR) oraz Anna Prokop (White Bits).
Obie agencje jako konsorcjum zostały wybrane w drodze przetargu. Strony nie zdradzają, na jaki czas została zawarta umowa.
Komunikacja+PR na stałe będzie obsługiwać wszystkie spółki z grupy Skanska w Polsce, w skłąd której wchodzą Skanska SA, Skanska Commercial Development Europe, Skanska Property Poland, Business Link oraz Skanska Residential Development Poland.
Skanska Residential Development Poland to utworzona w 2011 roku w Polsce spółka, która realizuje projekty mieszkaniowe klasy premium.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 



Dołącz do dyskusji: Skanska Residential Development Poland klientem Komunikacji+PR i White Bits