Sony Ericsson zachęca do konkursowego przekraczania granic
Sony Ericsson rozpoczął internetowy konkurs "Przekraczanie granic".
Rywalizacja, w której mogą brać udział sprzedawcy detaliczni z
branży telefonii komórkowej, polega na wypełnianiu wirtualnych
zadań związanych z podróżą.
Konkurs "Przekraczanie granic" prowadzony jest przez Sony Ericsson
w uruchomionym pod adresem www.sonyericsson.com/insider
miniserwisie zawierającym informacje o produktach tej firmy. Do
końca listopada sprzedawcy detaliczni z branży telefonii komórkowej
mogą zarejestrować się w tej witrynie, żeby od 1 grudnia rozpocząć
wirtualną rywalizację. W każdym z 29 dni trwania konkursu na jego
uczestników czekają interaktywne wyzwania związane z podróżą, np.
zaprojektowanie przy użyciu innowacyjnego wzornictwa samochodu
maksymalnie dostosowanego do potrzeb odbiorcy. Rywalizację, w
której główną nagrodą jest podróż do Maroka i Marrakeszu, Sony
Ericsson organizuje już po raz drugi, żeby pokazać swoje
zaangażowanie w społeczność sprzedawców detalicznych.
Dołącz do dyskusji: Sony Ericsson zachęca do konkursowego przekraczania granic