Spada sprzedaż tygodników z programem telewizyjnym
W pierwszych sześciu miesiącach br. rozpowszechnianie płatne razem tygodników z programem telewizyjnym spadło średnio o 13,4 proc., a spadki dotknęły wszystkich tytułów. Zdecydowanym liderem sprzedaży wśród tv guide'ów pozostaje “Tele Tydzień”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy, opracowanych przez Wirtualnemedia.pl, wynika, że rozpowszechnianie płatne razem tygodnika “Tele Tydzień” (Wydawnictwo Bauer) wyniosło 1 105 039 egz., czyli o 7,5 proc. mniej niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się magazyn “To & Owo” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem na poziomie 483 551 egz. (spadek o 5,6 proc.). Podium zamyka “Kurier TV” (także Bauer) z rozpowszechnianiem płatne razem wynoszącym 237 972 egz., notując największy spadek w zestawieniu, wynoszący 25,7 proc.
Jednym tytułem w zestawieniu, nie wydawanym przez Bauera, jest tygodnik “Teleprogramy” (Teleprogram), zajmujący ostatnie, siódme miejsce z wynikiem 45 569 egz. (spadek o 7,2 proc.).
| ZKDP | I półrocze | |
| Tygodniki | 2010 | 2009 |
| Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
| Tele Tydzień | 1 105 039 | 1 194 235 |
| To & Owo | 483 551 | 512 346 |
| Magazyn Telewizyjny Kurier TV | 237 972 | 320 223 |
| Tele Max | 227 935 | 304 765 |
| Super TV | 227 284 | 295 306 |
| Imperium TV | 121 088 | 150 770 |
| Teleprogramy | 45 569 | 49 122 |
W drugiej połowie ub.r. na rynku wydawniczym pojawiły się też dwutygodniki telewizyjne. W pierwszym półroczu br. najpopularniejszym z nich był “Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer), którego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 368 302 egz. Rok wcześniej “Tele Świat” był tygodnikiem i rozchodził się w nakładzie 226 178 egz.
Drugie miejsce zajął dwutygodnik “TV 14” (Wydawnictwo Bauer) z wynikiem 235 855 egz., który rok temu się nie ukazywał. Trzeci był wydawany przez Press-Media magazyn “Ekran TV”. Jego rozpowszechnianie płatne razem wyniosło 77 601 egz. W I półroczu 2009 roku “Ekran TV” wydawany był co tydzień, a jego wynik sprzedażowy wynosił 55 372 egz.
| ZKDP | I półrocze | |
| Dwutygodniki | 2010 | 2009 |
| Tytuł | Rozpowszechnianie płatne razem | |
| Tele Świat* | 368 302 | 226 178 |
| TV 14 | 235 855 | - |
| Ekran TV | 77 601 | 57 372 |
* - dane dotyczą tygodnika.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Spada sprzedaż tygodników z programem telewizyjnym