„M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty” w lipcu, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lipcu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Jedynym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, a na czele spadków znalazły się „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lipcu 2017 roku wyniosła 46 327 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 6,07 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media), które awansowało z miejsca trzeciego. Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła o 4,92 proc. do poziomu 35 234 egz. Magazyn tej zanotował jedyny wzrost wśród pism wnętrzarskich w analizowanym okresie.
Na ostatnią lokatę podium spadł miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 30 551 egz., po spadku o 25,51 proc. Pismo to odnotowało z kolei największy spadek w całym zestawieniu.

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - było to 12,15 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 11,29 proc., odnotowała w tym ujęciu „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty” w lipcu, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane