„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2019 roku
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w 2019 roku znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty”. Zyskało tylko „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w 2019 roku wyniosła 47 586 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się o 2,75 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 6,60 proc. do poziomu 27 827 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 18 529 egz., po spadku o 31,34 proc. - największym w zestawieniu.
Jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 2,90 proc. do 10 009 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W grudniu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Mojego Mieszkania”, wyniosła 48 675 egz., po spadku względem grudnia 2018 roku o 5,68 proc.
Dalej uplasowały się: „M jak Mieszkanie” (26 830 egz.; w dół o 4,15 proc.), „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot; 19 991 egz.; - 7,50 proc.) i „Dobre Wnętrze” (9 844 egz.; - 10,74 proc. - największy spadek w zestawieniu).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w 2019 roku