„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim (dane za trzy kwartały)
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszych trzech kwartałach br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Prawie wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciły „Cztery Kąty”. Zyskało tylko „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszych trzech kwartałach 2019 roku wyniosła 47 626 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się ona o 4 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała o 8,21 proc. do poziomu 27 885 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 19 228 egz., po spadku o 28,75 proc. - największym w zestawieniu.
Jedyny wzrost w zestawieniu, wynoszący 3,75 proc. do 9 995 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

We wrześniu 2019 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Mojego Mieszkania”, wyniosła 51 708 egz., po wzroście względem września 2018 roku o 6,54 proc. - jedynym w zestawieniu.
Dalej uplasowały się: „M jak Mieszkanie” (30 249 egz.; w dół o 20,28 proc. - największy spadek w zestawieniu) i „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot; 18 085 egz.; - 12,93 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim (dane za trzy kwartały)