„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale, „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w pierwszym kwartale br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły w zestawieniu odnotowały spadki, a najwięcej straciło „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Polskich Badań Czytelnictwa „Audyt ZKDP” opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w pierwszym kwartale 2020 roku wyniosła 42 291 egz. W porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmniejszyła się o 12,45 proc.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Średnia sprzedaż ogółem tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej zmalała najbardziej w zestawieniu - o 13,14 proc. do poziomu 25 105 egz.
Podium uzupełnia miesięcznik „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot). Jego średni wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 17 680 egz., po spadku o 3,70 proc.

W marcu 2020 roku sprzedaż ogółem lidera, czyli „Mojego Mieszkania”, wyniosła 44 892 egz., po spadku względem marca 2019 roku o 10,50 proc.
Podium uzupełniają: „M jak Mieszkanie” (24 576 egz.; w dół o 24,07 proc. - największy w zestawieniu) i „Weranda” (16 482 egz.; spadek 16,18 proc.).

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowanym miesięcznikiem wnętrzarskim w I kwartale, „M jak Mieszkanie” najbardziej w dół