„Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” straciło najwięcej
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lipcu br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Największym wzrostem pochwalić się mogło „M jak Mieszkanie”, z kolei najwięcej straciło „Dobre Wnętrze” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lipcu 2019 roku wyniosła 47 858 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zwiększyła się ona o 0,32 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej wzrosła najbardziej w zestawieniu - o 10,36 proc. do poziomu 26 697 egz.
Podium uzupełnia „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca stratę wynoszącą 10,29 proc. do 17 986 egz.
Największy spadek w zestawieniu, wynoszący 11,40 proc. do 9 398 egz., odnotowało zajmujące ostatnią lokatę „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W lipcu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca wszystkie tytuły odnotowały wzrosty sprzedaży, a najwięcej zyskało „Moje Mieszkanie” - było to 11,59 proc.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” liderem sprzedaży, „Dobre Wnętrze” straciło najwięcej