„Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane w lutym, „Cztery Kąty” z największym spadkiem
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w lutym br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazły się „Cztery Kąty” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w lutym 2018 roku wyniosła 57 941 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 8,39 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce należało do „M jak Mieszkania” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła o 16,88 proc. do poziomu 35 582 egz.
Kolejną pozycję zajął miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 28 485 egz., po spadku o 18,92 proc. - największym w zestawieniu.

W styczniu br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Moje Mieszkanie” - było to 20,38 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 15,36 proc., również i w tym ujęciu odnotowały „Cztery Kąty”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane w lutym, „Cztery Kąty” z największym spadkiem