Wszystkie pisma wnętrzarskie ze spadkiem sprzedaży, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane
Na pozycji lidera sprzedaży ogółem wśród magazynów wnętrzarskich w maju br. znalazło się „Moje Mieszkanie”. Wszystkie tytuły odnotowały spadki, a na czele pod tym względem znalazło się „M jak Mieszkanie” - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w maju 2018 roku wyniosła 45 462 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 18,69 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Drugie miejsce zajęło „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej spadła najbardziej w zestawieniu - o 29,26 proc. do poziomu 27 929 egz.
Kolejny był miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora) „. Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 24 342 egz., po spadku o 19,90 proc.
Czwarta była „Weranda” (Wydawnictwo Te-Jot) notująca stratę wynoszącą 0,88 proc. do 23 545 egz.
Spadek, wynoszący 25,11 proc. do 8 135 egz., odnotowało też ostatnie w zestawieniu „Dobre Wnętrze” (ZPR Media).

W maju br. w porównaniu do poprzedniego miesiąca największym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogła „Weranda” - było to 22,32 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 29,08 proc., w tym ujęciu odnotowało „Dobre Wnętrze”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Wszystkie pisma wnętrzarskie ze spadkiem sprzedaży, „Moje Mieszkanie” najchętniej kupowane