Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”
W październiku ub.r. wszystkie miesięczniki wnętrzarskie zanotowały spadki sprzedaży ogółem. Najwięcej straciło „Moje Mieszkanie”, które jednak utrzymało pozycję zdecydowanie najchętniej kupowanego tytułu - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem miesięcznika „Moje Mieszkanie” (ZPR Media) w październiku 2017 roku wyniosła 50 122 egz. W porównaniu do analogicznego miesiąca rok wcześniej zmniejszyła się ona o 19,13 proc.
>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym dziale Jedynki
Z trzeciego na drugie miejsce awansowało „M jak Mieszkanie” (ZPR Media). Sprzedaż ogółem tego tytułu w porównaniu do analogicznego okresu rok wcześniej jednak zmalała o 9,17 proc. do poziomu 36 339 egz.
Na kolejną pozycję spadł miesięcznik „Cztery Kąty” (Agora). Jego wynik sprzedażowy w analizowanym okresie wyniósł 36 305 egz., po spadku o 13,51 proc.

W październiku ub.r. w porównaniu do poprzedniego miesiąca jedynym wzrostem sprzedaży pochwalić się mogło „Dobre Wnętrze” (ZPR Media) - było to 9,10 proc.
Z kolei największy spadek, wynoszący 21,66 proc., odnotowały w tym ujęciu „Cztery Kąty”.

Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.
Nakład jednorazowy to liczba wydrukowanych egzemplarzy danego wydania opatrzonego tą samą datą wydawniczą oraz tym samym numerem, nie zawiera rozpowszechnionych przez wydawcę e-wydań. Średni nakład jednorazowy oblicza się dodając nakłady wszystkich wydań w danym okresie i dzieląc otrzymaną sumę przez liczbę wydań w danym okresie.

Newsletter







Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku 


Dołącz do dyskusji: Spadki sprzedaży wśród pism wnętrzarskich, „M jak Mieszkanie” wyprzedziło „Cztery Kąty”