Startuje BrandoMetr – narzędzie monitoringu blogów, forów i serwisów społecznościowych
Uruchomiono BrandoMetr – internetową usługę monitorowania blogów, forów i serwisów społecznościowych. Narzędzie analizuje wpisy internautów dotyczące poszczególnych marek
Udostępniona właśnie usługa BrandoMetr monitoruje prawie 600 tys. blogów (m.in. z platform bloog.pl, blogspot.com, blox.pl, blog.interia.pl), platformy mikroblogowe (Twitter, Blip, Pinger i Flaker), serwisy społecznościowe (m.in. Youtube.com, Grono.pl) oraz fora i grupy dyskusyjne (ponad 20 tys. najważniejszych polskich stron). Narzędzie w czasie zbliżonym do rzeczywistego wyszukuje i analizuje wpisy dotyczące konkretnych marek. BrandoMetr mierzy jednocześnie istotność tych wypowiedzi, a wkrótce będzie je również automatycznie dzielić na pozytywne i negatywne. Usługa ze względu na ograniczenia prawne nie obejmuje serwisów Nasza-Klasa.pl i Facebook.com.
Narzędzie jest skierowane do brand managerów, pracowników działów marketingu, obsługi klienta oraz R&D w firmach, ale także do agencji PR, marketingowych i firm konsultingowych, które oferują swoim klientom usługę monitoringu internetu. – Obecność każdej firmy w social media powinna zaczynać się od słuchania tego, co o marce mówią konsumenci, oraz zidentyfikowania miejsc, które sami wybrali, aby te dyskusje prowadzić, tymczasem nie robi tego odpowiednio żadne z obecnych na rynku rozwiązań do monitorowania sieci – opisuje Tomasz Olejnik, brand manager BrandoMetr.
BrandoMetr został przygotowany przez 8-osobowy zespół programistyczny. W ramach promocji tego rozwiązania każda zainteresowana firma może uzyskać do niego darmowy dostęp na dwa tygodnie. Usługa zostanie również udostępniona autorom najważniejszych blogów poświęconych mediom i technologiom internetowym. Twórcy BrandoMetr zapowiadają, że ich celem jest pozycja lidera polskiego rynku e-monitoringu zajmowana obecnie przez Newspoint.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Startuje BrandoMetr – narzędzie monitoringu blogów, forów i serwisów społecznościowych