Matylda Szymalska poprowadzi program „Skuteczny Marketing" w Biznes24
„Skuteczny marketing” to nowy program na antenie telewizji Biznes24, którego prowadzącą została Matylda Szymalska, prezeska agencji influencer marketingowej Streetcom. Program emitowany będzie w każdy poniedziałek od 22 maja.
Matylda Szymalska będzie rozmawiała z zaproszonymi gośćmi o tym, jak marketing decyduje o skuteczności biznesu. Premiera pierwszego odcinka 22 maja o godzinie 11:00.
- Zamierzam przybliżać odbiorcom trendy i sprawdzone narzędzia oraz strategie, które tworzą dziś skuteczne działania marketingowe. W każdym odcinku będę rozmawiać w gośćmi, będącymi autorytetami i ekspertami w swojej dziedzinie próbując odnaleźć odpowiedzi na nurtujące nas dzisiaj pytania, np. o to, czy sztuczna inteligencja zabierze marketerom pracę? Zapraszam do oglądania telewizji Biznes24 – mówi Matylda Szymalska, szefowa agencji Streetcom.
- Bardzo cenimy programy tworzone w BIZNES24 przez praktyków. Cieszymy się, że autorką programu o marketingu będzie Matylda Szymalska, która od lat z sukcesem prowadzi Agencję Streetcom i świetnie zna wszystkie >>ins and outs<< marketingu na najwyższym poziomie - dodaje Roman Młodkowski, twórca i prezes telewizji Biznes24.
Gościem pierwszego odcinka jest Kamil Bolek, specjalista zajmujący się influencer marketingiem.
Biznes24 miał wśród kanałów informacyjnych 0,01 proc. oglądalności. w kwietniu - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Matylda Szymalska poprowadzi program „Skuteczny Marketing" w Biznes24