Subway wybrał MSL do obsługi w regionie EMEA
Sieć restauracji Subway wybrała agencję MSL do obsługi jej działań PR w Wielkiej Brytanii i regionie EMEA (Europa, Bliski Wschód, Afryka).
MSL będzie teraz nadzorować całą komunikację korporacyjną, public affairs i komunikację kryzysową Subwaya w całym regionie. Konto należało wcześniej do Good Relations.
Informacje dotyczące reputacji korporacyjnej obejmują bieżące doradztwo w zakresie budowania programów CSR ze szczególnym uwzględnieniem organizacji pozarządowych i odbiorców pokolenia Z.
MSL otrzymało również zadanie pomocy Subway w informowaniu o zmianach, jakie firma wprowadza w swoich sklepach w wyniku pandemii koronawirusa i obowiązujących ograniczeń.
Nowi klienci
Newsletter



Sales&More i Bank Pekao S.A. wkraczają do gry! Sukces kampanii „Jak nie teraz, to kiedy… wbijesz na wyższy level?”
Serwisy społecznościowe, których już nie ma. Czego nas nauczyły?
Będzie wielki powrót do „Szkła kontaktowego”?
Filip Chajzer ponownie w „Dzień Dobry TVN”. Kolejne powroty na jubileusz programu
Całodobowy kanał poświęcony Smerfom już nadaje po polsku
Dołącz do dyskusji: Subway wybrał MSL do obsługi w regionie EMEA