Subway będzie mieć nowego globalnego CMO. Przechodzi z PepsiCo
Subway, jedna z największych marek restauracyjnych na świecie, ogłosiła, że 19 maja Greg Lyons dołączy do firmy na stanowisko globalnego dyrektora ds. marketingu.

Lyons będzie członkiem zespołu kierowniczego Subway i będzie podlegał bezpośrednio tymczasowej dyrektor generalnej (CEO) Carrie Walsh, odpowiedzialnej za kierowanie globalnym marketingiem Subway, platformami cyfrowymi, danymi oraz innymi zespołami transformacji biznesowej. Będzie również bezpośrednio współpracował z należącą do Publicis Groupe agencją Leo New York, nową agencją kreatywną Subway w USA.
– Mając ponad 25 lat doświadczenia w branży, Greg jest powszechnie szanowany za swoją umiejętność odnawiania kultowych marek poprzez zintegrowany, zorientowany na konsumenta marketing — powiedziała Carrie Walsh, tymczasowa dyrektor generalny Subway. – Jesteśmy zaszczyceni, że możemy powitać Grega w zespole i jesteśmy przekonani, że odegra on kluczową rolę w naszej dalszej podróży do podniesienia pozycji Subway jako globalnego lidera na rynku kanapek.
Greg Lyons ostatnio pełnił funkcję CMO w PepsiCo Beverages North America Portfolio. Podczas swojej kadencji w tej firmie doprowadził markę Pepsi do osiągnięcia 18 kolejnych kwartałów wzrostu/
Sieć Subway liczy 37 000 restauracji na świecie.
Dołącz do dyskusji: Subway będzie mieć nowego globalnego CMO. Przechodzi z PepsiCo