SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PepsiCo wprowadza na rynek prebiotyczną wersję swojego flagowego napoju

Kilka miesięcy po przejęciu wiodącego dostawcy prebiotycznych napojów gazowanych Poppi, PepsiCo wprowadza na rynek prebiotyczną wersję swojego flagowego gazowanego napoju. 

mat.pras. mat.pras.

Nowa Pepsi zawiera mniej cukru i mniej kalorii niż wersja tradycyjna – tylko pięć gramów cukru i 30 kalorii, i dodatkowo trzy gramy błonnika prebiotycznego w puszce.

Pepsi Prebiotic Cola zostanie wprowadzona na rynek zarówno w tradycyjnych smakach coli, jak i wiśniowo-waniliowych, dostępnych online. W sprzedaży pojawią się jesienią w pojedynczych 12-uncjowych puszkach i ośmiopaku, przed wprowadzeniem do regularnej sprzedaży detalicznej na początku 2026 roku. 

Produkt będzie umieszczony w tradycyjnej alejce z napojami bezalkoholowymi wraz z resztą portfolio marek Pepsi. Debiutowi nowej Pepsi towarzyszyć będzie spot wideo. 

Pepsi skupi się na głównej marce

PepsiCo skupia się na swojej flagowej marce, a ostatnio działania marketingowe, w tym letni program "Udostępnij Pepsi" oraz wznowienie "The Pepsi Challenge" wymierzone były bezpośrednio w rywala Coca-Colę.

Koncern ogłosił przejęcie Poppi za prawie 2 miliardy dolarów w marcu br. Transakcję sfinalizowanoi w maju. Marka napojów gazowanych prebiotycznych zbudowała swój profil w ostatnich latach, dzięki wysokobudżetowym kampaniom marketingowym, reklamując się w drugim z rzędu Super Bowl w 2025 roku.

Pepsi Prebiotic Cola może nie być jedynym dużym przedsięwzięciem PepsiCo w nadchodzących miesiącach. Podczas ostatniej prezentacji wyników finansowych zasugerowano, że Pepsi wchodzi na rynek płynnych białek - premiera zaplanowana jest na przełom 2025 i 2026 roku. 

Dołącz do dyskusji: PepsiCo wprowadza na rynek prebiotyczną wersję swojego flagowego napoju

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl